هلي ليفتراك هلي ليفتراك .

هلي ليفتراك

سايد شيفت ليفتراك چيست؟


سايد شيفت ليفتراك چيست؟

سايد شيفت ليفتراك (Side Shift) يكي از تجهيزات اختياري براي ليفتراك‌ ها است كه به كاربر اجازه مي‌ دهد بار را با دقت بيشتري جابجا كند.

با استفاده از سايد شيفت، كاربر مي‌ تواند بار را به سمت راست يا چپ ليفتراك منتقل كند و به طور همزمان ارتفاع بالابري را نيز تنظيم كند.

سايد شيفت به صورت دو پره و با استفاده از يك سيستم هيدروليكي به دستگاه متصل مي‌شود.

با استفاده از دسته كنترل، كاربر مي‌ تواند پره‌ ها را به سمت راست يا چپ حركت داده و بار را به سمت مورد نظر جابجا كند.

استفاده از سايد شيفت، عمليات بارگيري و تخليه را سريع‌ تر و بهتر انجام مي‌ دهد.

همچنين، با استفاده از اين تجهيزات، مي توان به كاهش خطر خرابي بار و عدم آسيب رسيدن به محصولات كمك كرد.

به همين دليل، سايد شيفت به عنوان يكي از تجهيزات مهم و مفيد شناخته مي شود.

مزاياي استفاده از Side Shift

استفاده از سايد شيفت ليفتراك در صنايع مختلف بسيار مهم بوده و از مزاياي زيادي برخوردار است. برخي از اين مزايا عبارتند از:

۱- جابجايي دقيق تر بار: با استفاده از سايد شيفت ليفتراك، كاربر مي‌ تواند بار را به صورت دقيق تر و با دقت بيشتري جابجا كند.

۲- صرفه‌ جويي در زمان: سايد شيفت عمليات بارگيري و تخليه را سريع‌ تر و بهتر انجام مي‌ دهد و در نتيجه به صرفه‌ جويي در زمان و هزينه كمك مي‌ كند.

۳- افزايش ايمني: سايد شيفت به كاربر اجازه مي‌ دهد بار را به صورت دقيق و با كنترل بيشتري جابجا كند و در نتيجه به كاهش خطرات و حوادث مربوط به جابجايي بار كمك مي‌ كند.

۴- افزايش قابليت تنظيم بار: با استفاده از سايد شيفت ليفتراك، كاربر مي ‌تواند بار را به سمت راست يا چپ منتقل كرده و به طور همزمان ارتفاع بالابري را نيز تنظيم كند، در نتيجه به افزايش قابليت تنظيم بار كمك مي‌ كند.

۵- افزايش بهره‌ وري: استفاده از سايد شيفت ليفتراك به كاربر اجازه مي‌ دهد بار را به صورت دقيق جابجا كرده و در نتيجه به افزايش بهره‌ وري در عمليات بارگيري و تخليه كمك مي‌كند.

در كل استفاده از سايد شيفت به عنوان يك وسيله اختياري از مزاياي بسياري برخوردار است.

سايد شيفت ليفتراك
خريد سايد شيفت ليفتراك

براي خريد سايد شيفت ليفتراك، شما مي‌ توانيد به دنبال فروشندگان و تامين كنندگان مختلف در بازار محلي و بين ‌المللي باشيد.

از آنجا كه سايد شيفت يكي از تجهيزات اختياري براي ليفتراك است، برخي از فروشندگان ليفتراك‌ ها نيز اين وسيله را به صورت جداگانه به فروش مي‌ رسانند.

قبل از خريد سايد شيفت براي ليفتراك، بهتر است مشخص كنيد كه آيا ليفتراك شما قابليت نصب اين وسيله را دارد يا خير.

همچنين، بايد اطمينان حاصل كنيد كه سايز سايد شيفتي كه قصد خريد آن را داريد، با دستگاه شما سازگار است يا نه.

در نهايت، براي خريد سايد شيفت براي ليفتراك، مي توانيد با مجموعه ما تماس بگيريد و اطلاعات بيشتري در خصوص قيمت، مشخصات فني و شرايط فروش از طريق كارشناسان فروش به دست آوريد.

همچنين مي‌ توانيد با مقايسه قيمت و شرايط فروشندگان مختلف، نسبت به خريد خود از سايت ما اطمينان حاصل كنيد.

آيا استفاده از Side Shift به هزينه‌ هاي بيشتري نياز دارد؟

بله، استفاده از سايد شيفت ليفتراك به هزينه‌ هاي بيشتري نسبت به دستگاه هايي كه از اين وسيله استفاده نمي كنند، نياز دارد.

اما با اين حال، بهتر است بدانيد كه هزينه اضافي براي ليفتراك با خريد سايد شيفت، از مزاياي زيادي برخوردار است.

در اين راستا مي توان گفت اين وسيله منجر به افزايش عملكرد و بهره‌ وري عمليات بارگيري و تخليه مي شود، در نتيجه مي‌ تواند به طور كلي به صرفه باشد.

در واقع، استفاده از سايد شيفت، مي‌ تواند به كاهش خطاها و خسارات مرتبط با جابجايي بار كمك كند و از طرفي باعث افزايش بهره‌ وري و كارايي عمليات بارگيري و تخليه مي‌ شود.

به همين دليل، خريد ليفتراك با سايد شيفت ممكن است به توجيه هزينه اضافي نسبت به دستگاه‌ هايي كه اين وسيله را ندارند، بپردازد.

براي تصميم گيري در اين زمينه، بهتر است به نيازهاي خود، هزينه‌ خريد ليفتراك با Side Shift و مزاياي  اين وسيله، توجه داشته باشيد.

آشنايي با سايد شيفت ليفتراك
بررسي معايب استفاده از سايد شيفت ليفتراك

استفاده از سايد شيفت مي‌ تواند به بهبود عملكرد و افزايش بهره‌ وري در عمليات بارگيري و تخليه كمك كند، اما ممكن است معايبي نيز به دنبال داشته باشد كه بهتر است با آن‌ ها آشنا شويد.

۱- افزايش وزن: استفاده از سايد شيفت مي‌ تواند باعث افزايش وزن ليفتراك شود كه ممكن است باعث كاهش حمل‌ و نقل بار و افزايش هزينه‌ هاي حمل بار شود.

۲- كاهش ديد: سايد شيفت ليفتراك ممكن است باعث كاهش ديد كاربر از محيط پيرامون شود. اين مسئله ممكن است باعث افزايش خطرات و حوادث در حين جابجايي بار شود.

۳- نياز به مراقبت و نگهداري بيشتر: سايد شيفت ليفتراك نياز به مراقبت و نگهداري بيشتري دارد تا بتواند به درستي كار كند.

ممكن است نياز به تعويض قطعات و تعميرات دوره‌ اي داشته باشد كه هزينه‌ هاي اضافي را به همراه خواهد داشت.

۴- تأثيرات بر روي تعادل دستگاه: سايد شيفت ليفتراك ممكن است بر روي تعادل انواعليفتراك و به طور كلي دقت در جابجايي بار تاثير بگذارد.

براي جلوگيري از اين مشكل، كاربران بايد كنترل بيشتري بر روي دستگاه داشته باشند.

در كل، استفاده از هر وسيله جانبي در كنار تمامي مزايايي كه دارند، ممكن است با يك سري معايب و ايرادات نيز همراه باشند.

در حين خريد اين وسيله بهتر است به تمامي نقاط ضعف و قوت سايد شيفت توجه نماييد.

مزايا و معايب سايد شيفت ليفتراك
سايد شيفت ليفتراك در چه مواردي استفاده مي شود؟

سايد شيفت ليفتراك يك وسيله جانبي بسيار مهم براي ليفتراك است كه به شما اجازه مي‌ دهد بار را به سمت چپ يا راست منتقل كنيد، بدون اينكه نياز باشد دستگاه را حركت دهيد.

اين وسيله معمولاً بر روي ماشين‌ هايي كه در فضاي بسته كار مي‌ كنند، مانند انبارها و كارخانجات كاربرد دارد. استفاده از سايد شيفت در موارد زير مفيد است:

۱- بارهاي بزرگ: استفاده از سايد شيفت ليفتراك اين اجازه را مي دهد تا بارهاي بزرگتري را برداشته و حمل نمود كه در صورت عدم استفاده از سايد شيفت، اين كار امكان‌ پذير نيست.

۲- فضاي بسته: در فضاي بسته مانند انبارها و كارخانجات، ممكن است فضاي كافي براي حركت انواع ليفتراك وجود نداشته باشد.

در اين حالت، استفاده از سايد شيفت به دستگاه اجازه مي‌ دهد تا بار را به سمت چپ يا راست منتقل كند، بدون اينكه نياز باشد ماشين را حركت دهيد.

۳- كار با بارهاي حساس: استفاده از سايد شيفت به كاربر اجازه مي‌ دهد تا بارهاي حساس را به طور دقيق و بدون آسيب ديدن آن‌ ها جابجا كند.

۴- كاهش زمان و هزينه: استفاده از سايد شيفت به كاربر اين امكان را مي‌ دهد كه بار را به سرعت و با دقت بيشتري جابجا كند، كه مي‌ تواند زمان و هزينه حمل و نقل را كاهش دهد.

استفاده از سايد شيفت به دستگاه اجازه مي‌ دهد كه در شرايط مختلفي، مانند حركت در فضاي بسته و جابجايي بارهاي بزرگ، به طور دقيق و كار آمدانه عمل كند.

ما را در كانال تلگرام ( heliliftruck ) و اينستاگرام ( heliliftruck ) دنبال كنيد.

 
فاطمه قاسمي
طراح سايت، پشتيباني و سئو سايت | webservicebama.com
 


برچسب: سايد شيفت ليفتراك، ليفتراك، اجزاي ليفتراك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۵:۴۷ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

مقايسه ليفتراك و ريچتراك چيست ؟


مقايسه ليفتراك و ريچتراك را بايد به خوبي بدانيد تا يكي از آنها را براي بلند كردن بارهاي متنوع انتخاب نماييد. ليفتراك ها را در انواع برند ها و ظرفيت هاي گوناگون كه مدل‌ هاي متفاوتي دارند توليد مي كنند. در قسمت پشت ليفتراك ها وزنه هاي سنگين جهت حفظ تعادل قرار گرفته است. كاربرد ليفتراك ها در محيط هاي تجاري و صنعتي روز به روز افزايش پيدا مي‌ كند. ريچتراك يكي از دستگاه هاي پر كاربرد در انواع انبارهاي مواد غذايي شناخته مي‌ شود. از ريچتراك در سردخانه ها و سالن هاي سرپوشيده استفاده مي‌ كنند. بيشتر ريچتراك ها با شعاع و طول چرخش كمتر توليد مي شوند. جابجايي كالاهاي انبارها با استفاده از ريچتراك در كمترين بازه زماني انجام مي گردد.

تفاوت ليفتراك و ريچتراك و انواع ريچتراك

شما براي شناخت مقايسه ليفتراك و ريچتراك بايد انواع آنها را به طور كامل بشناسيد. جهت توليد ريچتراك از شاخه هايي كه در مدل هاي قيچي طراحي مي شوند، استفاده خواهند كرد. انعطاف پذيري بالاي ريچتراك در عمليات هاي با حجم بالا يكي از مهم ‌ترين مزيت هاي آن به شمار مي رود. ريچتراك نسبت به ليفتراك نياز كمتري به نگهداري خواهد داشت. شما با استفاده از ريچتراك مي توانيد انواع پالت ها را جابجا كنيد. سيستم هيدروليكي خاصي را درون برخي از ريچتراك ها به كار مي گيرند. براي تامين خواسته هاي شما در شركت هاي گوناگون ريچتراك ها قابليت مناسبي دارند. بالابر قدرتمند و خودكار روي ريچتراك نصب مي شود. ريچتراك مانور بي نظيري را در راهروهاي باريك از خود نشان مي دهد.

مقايسه ليفتراك و ريچتراك از نظر كاربرد

شما بايد براي خريد ليفتراك و ريچتراك، هر يك از كاربرد هايي كه مربوط به اين دو دستگاه مي باشد را بشناسيد. كاربردهايي كه از ريچتراك دريافت مي شود با ليفتراك فرق مي‌ كند. شما با استفاده از ريچتراك مي ‌توانيد امكان جابجايي افقي دكل را فراهم نماييد. امكان بارگذاري تا ارتفاع ۱۲ متر در ريچتراك وجود دارد. ريچتراك براي سطوح صاف و درون كارگاه ها انتخاب مناسبي است. بيشتر ريچتراك ها مجهز به موتور برقي هستند و در برخي از مواقع موتور هاي گازي را روي آنها به كار مي‌ گيرند. ريچتراك را براي راهروهاي باريك مورد استفاده قرار خواهند داد. فروشندگاني كه فروش ليفتراك و ريچتراك را برعهده دارند، كاربرد هر يك از آنها را براي شما توضيح مي دهند.

مقايسه ليفتراك و ريچتراك و مزيت هاي آنها

شما براي خريد انواع ليفتراك و ريچتراك بايد مزيت هاي آنها را بشناسيد. امكان نشستن اپراتور در ريچتراك وجود دارد. ريچتراك مناسب جابجايي بار با وزن بسيار بالا است. ريچتراك، بالابري بار را تا حداكثر ۱۰ متر بالاتر انجام مي دهد. شما از ريچتراك در راهروها مي توانيد استفاده كنيد. قدرت مانور ليفتراك بسيار بالا است. انعطاف بالا و قدرت عمليات بي نظيري كه از ريچتراك دريافت مي گردد مهمترين مزيت آن به شمار مي ‌رود. هزينه نگهداري از ريچتراك نسبت به ليفتراك كمتر است. امكان بالا و پايين بودن شاخه هاي ريچتراك به عنوان ويژگي اين محصول شناخته مي ‌شود.

تفاوت ليفتراك و ريچتراك و دليل محبوبيت ريچتراك

اگر مايل هستيد تفاوت ليفتراك و ريچتراك را بشناسيد بايد از جهات متفاوت اين محصولات را بررسي كنيد. ريچتراك يكي از ماشين هاي كاربردي به شمار مي ‌رود كه براي جابجايي اشيا در انبار استفاده خواهد شد. شما براي حركت ماشين در راهروهاي باريك از ريچتراك مي توانيد استفاده كنيد. ريچتراك را براي حركت در راهرو طراحي كرده ‌اند. هر يك از مدل هاي ريچتراك امكان دسترسي به عمق ۲ برابر را فراهم مي‌ كنند. ريچتراك ها امكان دسترسي به ظرفيت بالابري را فراهم كرده ‌اند. ريچتراك قابليت جابجايي روي سطوح را دارد. در انبارهاي باري از ريچتراك استفاده خواهد شد. ريچتراك با بالا و پايين بردن هر يك از شاخه ها به جلو حركت مي كند. در راهرو هايي با عرض تقريبي ۲۴۰ سانتي متر ريچتراك  ها راه مي روند.

بيشتر بدانيد: نكات مهم براي خريد ليفتراك

مقايسه ليفتراك و ريچتراك
بررسي تفاوت ليفتراك و ريچتراك از جوانب متنوع

برخي از مهمترين مواردي كه تفاوت ليفتراك و ريچتراك را نشان مي ‌دهند عبارت هستند از :
تفاوت از نظر ديد
يكي از مهمترين تفاوت هاي ليفتراك و ريچتراك، ديد آنها مي باشد. ليفتراك به دليل طراحي رو به جلو كه دارد ديد جاده‌ اي بيشتري را فراهم مي‌ كند. ريچتراك به پهلو طراحي مي شود. بر همين اساس، به دليل عدم وجود فضاي كافي، جابجايي ريچتراك تا حدودي دشوار است. البته اين مساله را مي توانيد از طريق دكل هايي كه ارتقاء يافته اند بهبود ببخشيد.

ظرفيت بار
ظرفيت بار يكي از مهمترين تفاوت هاي ليفتراك و ريچتراك است. در مقايسه ظرفيت بار، ليفتراك ها ۴ برابر بيشتر از ريچتراك ها مي توانند بارهاي سنگين را بلند كنند. ليفتراك ها براي بلند كردن بار هاي سنگين صنعتي گزينه مناسب تري هستند.

شعاع چرخش
شعاع چرخش به عنوان يكي ديگر از مواردي است كه تفاوت ليفتراك و ريچتراك را تعيين مي كند. ريچتراك ها ۳۵ درصد شعاع كمتري نسبت به انواع ليفتراك ها دارند. در واقع اين مسئله به آنها كمك مي ‌كند تا در مسير ها و فضاهايي كه تنگ تر هستند به درستي كار كنند.

رسيدن و فورك
رسيدن و فورك به عنوان يكي ديگر از تفاوت هاي ليفتراك و ريچتراك شناخته مي‌ شود. شاخه هاي ريچتراك مي توانند دو برابر ليفتراك هاي معمولي كار كنند. در مورد بهره وري انرژي بايد بدانيد كه هر يك از مدل ها با استفاده از برق يا گازوئيل كار مي كنند. اين مسئله كه كدام يك از آنها را انتخاب كنيد به نوع صنعت تان بستگي دارد.

منبع ورودي
منابع برق به عنوان موارد ديگري هستند كه تفاوت هاي ليفتراك و ريچتراك را تعيين خواهند كرد. بسياري از مدل هاي ريچتراك، دستي هستند و با برق ۳۶ ولت فعاليت مي كنند. ليفتراك ها مي توانند از منابع انرژي متفاوت مانند باتري، بنزين يا ديزل راه اندازي شوند. بر همين اساس منابع برق هر يك از آنها با يكديگر فرق مي‌ كند.

 

مقايسه ليفتراك و ريچتراك از نظر قيمت

تفاوت ليفتراك و ريچتراك را بايد از نظر قيمت به طور كامل بررسي كنيد. قيمت ليفتراك نسبت به ريچتراك ها بيشتر است. البته فاكتورهاي متفاوتي جهت بررسي قيمت هر يك از اين دستگاه ها مورد ارزيابي قرار مي گيرند. توليدي و كارايي كه از ريچتراك و ليفتراك دريافت مي ‌شود قيمت خريد آنها را تعيين مي كند. به طور كلي كاربرد ليفتراك نسبت به ريچتراك بيشتر است.

 

سارا نادري
طراح سايت، پشتيباني و سئو سايت | webservicebama.com


برچسب: ليفتراك، اجاره ليفتراك، فروش ليفتراك، ليفتراك هلي، ليفتراك لانكينگ، تعمير ليفتراك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۰:۵۸ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

10 ويژگي برتر ليفتراك هلي


ليفتراك هلي به عنوان يكي از بهترين ليفتراك هايي شناخته مي‌ شود كه در صنايع زيادي مورد استفاده قرار مي گيرد. شما با شناخت 10 ويژگي ليفتراك هلي مي توانيد بهترين مدل ليفتراك را سفارش دهيد. ليفتراك هاي هلي در دسته بندي هاي متفاوتي توليد مي گردند.

اين مسئله كمك مي كند تا شما طبق نوع صنعت تان بتوانيد يكي از بهترين مدل هاي ليفتراك برند هلي را سفارش دهيد. توجه داشته باشيد كه براي خريد هر يك از ليفتراك هاي هلي بايد معتبر بودن برند ليفتراك را مورد بررسي قرار دهيد. امروزه بسياري از توليدكنندگان نمونه هاي تقلبي ليفتراك را وارد بازار مي كنند.

نمونه هاي تقلبي ليفتراك كاربرد مناسبي از خود نشان نمي دهند و در كمترين بازه زماني كارايي شان را از دست خواهند داد. برخي از مهمترين ويژگي هايي كه بايد در مورد ليفتراك هلي بدانيد را در اين مطلب معرفي مي كنيم.

آشنايي با برترين ويژگي ليفتراك هلي

10 ويژگي ليفتراك هلي كه بسيار مهم هستند و بايد آنها را بشناسيد عبارتند از :
توليد ليفتراك در مدل هاي متنوع
يكي از مهم ترين ويژگي هاي ليفتراك هلي اين است كه در مدل هاي متفاوتي توليد مي گردد. ليفتراك هاي هلي را در مدل هاي برقي، ديزلي و همچنين دوگانه سوز توليد مي كنند. هر يك از مدل هاي ليفتراك كاربردهاي متفاوتي دارند و منبع سوخت شان با يكديگر فرق مي كند.

بر همين اساس شما زمان خريد ليفتراك هلي بايد انواع ليفتراك را از نظر كارايي و منبع سوخت مورد بررسي قرار دهيد. اگر مايل هستيد بهترين مدل ليفتراك هلي را براي كاربردهاي گسترده خريداري كنيد مي توانيد نمونه هاي دوگانه سوز را سفارش دهيد. اين مدل ها كارايي بهينه ‌اي دارند و مصرف كمتري از سوخت را به خود اختصاص مي‌ دهند.

كيفيت عالي ليفتراك


يكي ديگر از ويژگي‌ هاي ليفتراك هلي اين است كه كيفيت بسيار عالي دارند. تمامي مدل هاي ليفتراك هلي را بر اساس استانداردهاي مشخص شده توليد مي كنند. هر يك از متريال هاي به كار گرفته شده براي توليد ليفتراك هلي كيفيت مناسبي دارند. اين مسئله موجب شده كه طول عمر ليفتراك افزايش پيدا كند.

ليفتراك هاي هلي بر اساس استانداردهاي مشخص شده اي راه اندازي مي گردند. اگر شما مايل هستيد بهترين و با كيفيت ترين ليفتراك هلي را بخريد تنها بايد به مراكزي كه فروش ليفتراك را بر عهده دارند مراجعه كنيد. دقت داشته باشيد كه با خريد ليفتراك هلي از مراكز عمده مي توانيد گارانتي و ضمانت نامه ليفتراك را دريافت نماييد.

قيمت مناسب ليفتراك هلي


يكي ديگر از مواردي كه موجب شده ليفتراك هلي محبوبيت زيادي داشته باشد قيمت مناسب ليفتراك است. اين ويژگي ليفتراك هلي براي بسياري از مشتريان اهميت دارد. در واقع تمامي مدل هاي ليفتراك هلي كيفيت عالي دارند و قيمتشان هم مناسب مي باشد.

بسياري از افرادي كه به تازگي كسب و كار خود را راه‌ اندازي كرده‌ اند و به ليفتراك نياز دارند ليفتراك هلي را مي خرند. ليفتراك هاي هلي در دسته بندي هاي متفاوتي توليد مي گردند. قدرت جابجايي بار هر يك از ليفتراك ها با يكديگر فرق مي‌ كند.

شما بر اساس نوع بارهايي كه در كسب و كار خود داريد مي توانيد يكي از مدل ‌هاي ليفتراك هلي را سفارش دهيد. قيمت ليفتراك هلي بر اساس نوسانات ارزي، به صورت روزانه مورد ارزيابي قرار مي گيرد.  به طور كلي هزينه خريد اين ليفتراك نسبت به برندهاي ديگر ليفتراك مناسب تر است.

سيستم فرماندهي عالي
سيستم فرماندهي عالي كه از ليفتراك هاي هلي دريافت مي ‌شود به عنوان ويژگي برتر ليفتراك هلي معرفي خواهد شد. با استفاده از مونتاژ هايي كه روي فرمان ليفتراك به كار گرفته شده شما به راحتي مي توانيد ليفتراك را چرخش دهيد. با استفاده از ديفرانسيل الكترونيكي، سرعت حركت ليفتراك به طور خودكار تغيير خواهد كرد. بر همين اساس شما با چرخش ليفتراك مي توانيد به محل مورد نظر برسيد.

ويژگي ليفتراك هلي و راندمان بالاي آن

راندمان بالا كه از ليفتراك هلي دريافت مي گردد به عنوان ويژگي ليفتراك هلي معرفي خواهد شد. ليفتراك هاي هلي داراي موتور با عملكرد عالي هستند. اين مسئله موجب افزايش سرعت ليفتراك خواهد شد. ليفتراك هاي هلي فناوري پيشرفته اي دارند و به همين دليل راندمان شان عالي است. راندمان بالايي كه از ليفتراك هاي هلي دريافت مي گردد را مي توانيد بررسي كنيد و سپس آنها را بخريد.

سرو صداي كم ليفتراك
يكي ديگر از ويژگي‌ هاي ليفتراك هلي، سر و صداي كم ليفتراك است. اين مدل از ليفتراك ها داراي سيستم فرمان يكپارچه‌ اي هستند كه بار را به صورت مساوي در بخش هاي متفاوت تقسيم بندي مي كنند. عملكرد عالي ليفتراك هلي موجب توليد صداي كمتر خواهد شد. شما با استفاده از ليفتراك هاي هلي متوجه سر و صداي كم آنها زمان رانندگي مي شويد. سازگاري ليفتراك ها با محيط زيست موجب شده كه بسياري از افراد اين ليفتراك ها را خريداري كنند.

ويژگي ليفتراك هلي و صرفه جويي در انرژي

صرفه جويي در مصرف انرژي يكي ديگر از ويژگي ‌هاي ليفتراك هلي به شمار مي رود. اين ويژگي ليفتراك هلي براي بسياري از مشتريان اهميت دارد. به طور كلي امروزه بسياري از افراد ترجيح مي‌ دهند از ليفتراك هايي كه ميزان انرژي كمتري مصرف مي كنند استفاده نمايند. ميزان مصرف انرژي هر يك از ليفتراك ها بر اساس نوع منبع سوخت متفاوت است. به طور كلي ميزان انرژي مصرف شده در ليفتراك هاي هلي  نسبت به ديگر ليفتراك ها كمتر مي باشد.

10 ويژگي ليفتراك هلي


استفاده از ترمز ديسكي
استفاده از سيستم ترمز ديسكي يكي ديگر از ويژگي ‌هاي ليفتراك هلي مي باشد. سيستم هاي ترمز ديسكي با استفاده از روغن كار مي كنند. ترمز پاركينگ با استفاده از دست كار مي كند. روي هر يك از ترمزها، ديسك روغني را قرار داده اند. وجود انواع ترمزهاي ديسكي چندگانه كه مجهز به روغن هستند براي كاهش هزينه ضروري مي باشد. در واقع تمديد عمر هر يك از ليفتراك ها اهميت زيادي دارد. به همين دليل ترمز هاي ديسكي چندگانه را روي آنها نصب كرده ‌اند تا عمرشان را تمديد نمايند.

ايمني بالاي ليفتراك هلي

ايمني و راحتي كه از ليفتراك هلي دريافت مي ‌شود به عنوان ويژگي برتر ليفتراك هلي معرفي مي گردد. در واقع شما درون ليفتراك هاي هلي به راحتي مي توانيد بار هاي زيادي را جابجا كنيد. ايمني كه از ليفتراك هاي هلي دريافت مي گردد موجب شده تا كاربران به راحتي و با اطمينان خاطر از ليفتراك ها بهره برداري كنند.

سرعت بالا
سرعت بالايي كه از ليفتراك هلي براي جابجايي بار دريافت مي شود، مهمترين ويژگي ليفتراك هلي است. اين ليفتراك با سرعت مشخص شده اي كه به نوع ليفتراك بستگي دارد، بارهاي سبك و سنگين را به بخش هاي متنوع انتقال مي دهد.

 
سارا نادري
طراح سايت، پشتيباني و سئو سايت | webservicebama.com


برچسب: ليفتراك، اجاره ليفتراك، فروش ليفتراك، ليفتراك هلي، ليفتراك لانكينگ، تعمير ليفتراك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۵:۲۱ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)