هلي ليفتراك هلي ليفتراك .

هلي ليفتراك

ليفتراك سنگين و فوق سنگين

ليفتراك سنگين
مقدمه
براي جابجايي وسايل سنگين در محيط هاي مختلف از ليفتراك ها استفاده مي كنند. مي توان با استفاده از اين محصولات به راحتي و در زماني كم بارهاي يك انبار را حمل كرد. در نظر داشته باشيد كه كاربرد زياد اين محصولات باعث شده است تا تنوع بالايي در مدل هاي موجود را مشاهده كرد. براي جابجايي بار به صورت افقي و عمودي از اين محصولات استفاده مي كنند. مي توان قطعات و تجهيزات زيادي را براي ليفتراك ها مشاهده كرد. با توجه به كاربرد زياد اين محصولات امروزه مدل هاي بسيار قوي آن ها را توليد مي كنند. ليفتراك سنگين و فوق سنگين از مهم ترين مدل هاي موجود در مكان هاي بزرگ مي باشد.

مي توان به كمك اين وسايل بزرگ ترين بارها را نيز به راحتي جابجا كرد. توجه داشته باشيد كه ليفتراك سنگين و فوق سنگين به صورت كمكي و يا به شكل مستقيم براي جابجايي بار هاي بسيار بزرگ مورد استفاده قرار مي گيرند.

بخوانيد: ظرفيت حمل ليفتراك

تعريف ليفتراك سنگين

براي تعريف كردن ليفتراك سنگين و فوق سنگين مي توان ويژگي هاي زيادي را بيان كرد. توجه داشته باشيد كه در اين مدل از ليفتراك ابعاد دستگاه ها نيز بسيار بزرگ مي باشد. نحوه عملكرد اين ليفتراك ها مانند مدل هاي ديگر مي باشد اما توان و قدرت بالاي آن ها باعث شده است تا بسيار خاص باشند. مدل هاي سنگين و فوق سنگين داراي ظرفيت هاي خاصي بوده و از سوي توليد كننده اين ظرفيت ها بيان مي شوند.

ليفتراك صنعتي

مي توان با توجه به ظرفيت هاي موجود بهترين استفاده را مشاهده كرد. به مدل هاي سنگين ليفتراك هاي صنعتي نيز گفته مي شود. ليفتراك هاي تناژ بالا را مي توان به شكل هاي مختلف انتخاب كرده و از آن ها در محيط هاي مختلف استفاده كرد. معمولا اين ليفتراك ها با كمك نيروي ديزلي كار مي كنند. موتور هاي ديزلي به كار رفته در اين محصولات بسيار قوي مي باشند. مي توان سرعت حركت بسيار عالي را براي اين مدل از ليفتراك ها نيز مشاهده كرد.

كاربرد ليفتراك سنگين و فوق سنگين

براي استفاده از ليفتراك سنگين و فوق سنگين مي توان كاربرد هاي بسيار زيادي را بيان كرد. توجه داشته باشيد كه استفاده از مدل هاي با كيفيت باعث مي شود تا شما بتوانيد آن ها را در محل هاي مختلف به كار بگيريد. مدل هاي تاژ بالا شامل نمونه هايي با ظرفيت هاي 3، 5 و 10 تن مي شوند. مي توان با استفاده از اين ظرفيت بالا به راحتي بهترين كارايي را نيز مشاهده كرد. ظرفيت بالا در اين محصولات باعث شده است تا آن ها داراي سايز هاي بسيار بزرگي نيز باشند. از مهم ترين مكان هاي بكارگيري ليفتراك سنگين و فوق سنگين مي توان به موارد زير اشاره كرده و هريك را به صورت مختصر شرح داد.

بنادر: يكي از محل هاي پر كاربرد اين ليفتراك ها بنادر مي باشند. مي توان بنادر را به عنوان مكان هايي در نظر داشت كه بار هاي بسيار سنگين در آن ها وجود دارد. در نظر داشته باشيد كه بنادر به صورت شبانه روز در حال جابجايي بار مي باشند. قطعا جابجا كردن بار هاي سنگين باعث نياز به توان زيادي نيز دارد. ليفتراك سنگين و فوق سنگين در بنادر بيشترين استفاده را داشته و مي توانند كانتينر هاي مختلف را جابجا كنند.
مزارع: مزارع كشاورزي يكي از مكان هاي استفاده از ليفتراك سنگين و فوق سنگين مي باشد. وسايل و تجهيزات بسيار زيادي در مزارع وجود دارند كه براي جابجايي بايد توان زيادي را به خرج داد. استفاده از ليفتراك در مزارع مختلف باعث مي شود تا در زماني كم بيشترين بازدهي را در اختيار داشت.
انبار ها: قطعا انبار هاي بزرگ از مهم ترين مكان هاي استفاده از ليفتراك سنگين و فوق سنگين مي باشند. مي توانيد با استفاده از اين وسايل و تجهيزات در انبار ها به راحتي بار ها را به صورت منظم قرار دهيد.
راه آهن: قطعا در راه آهن ها بارهاي سنگين بسيار زياد مي باشند. مي توانيد با استفاده از اين ليفتراك ها در زماني كم بارگيري را انجام دهيد.
 

انواع ليفتراك سنگين و فوق سنگين

براي خريد ليفتراك سنگين و فوق سنگين مي توان تنوع بالايي را مشاهده كرد. قطعا توجه به تنوع موجود باعث مي شود تا شما بتوانيد بهترين مدل ها را انتخاب كنيد. از مهم ترين دسته بندي هاي موجود در اين محصولات مي توان به ظرفيت هاي موجود اشاره كرد. توجه داشته باشيد كه مدل هاي با تناژ بالا را تا ظرفيت 30 تن نيز توليد مي كنند. برند هاي معتبر در اين زمينه بسيار زيادي مي باشند. مي توانيد با توجه به اين دسته بندي ها بهترين مدل هاي مورد نياز خود را انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه حجم بارهاي موجود با تناژ بالا بسيار زياد مي باشند. مي توانيد با استفاده از انواع ليفتراك هاي تناژ بالا بهترين بازدهي را براي كارگاه خود به وجود بياوريد. انواع ليفتراك سنگين و فوق سنگين با توجه به برند هاي موجود در حالت هاي مختلف تعيين مي شود.

 

از مهم ترين دسته بندي هاي موجود در اين محصولات مي توان به ارتفاع هاي مختلف اشاره كرد. بايد در نظر داشته باشيد كه براي انبار كردن محصولات مختلف قطعا ارتفاع بسيار مهم مي باشد. استاندارد هاي زيادي براي شناسايي مدل هاي مختلف وجود دارد. قيمت ليفتراك سنگين و فوق سنگين يكي از مهم ترين نكات در هنگام خريد مي باشد كه افراد با توجه به آن خريد هاي خود را انجام مي دهند. براي اينكه بهترين خريد را تجربه كنيد بهتر است كه مجموعه هاي معتبر را انتخاب كنيد. در خريد ليفتراك هاي سنگين و فوق سنگين بهتر است كه به مشخصات فني موجود توجه داشته باشيد. قطعا استفاده درست از اين محصولات باعث مي شود تا كمترين خرابي در آن ها به وجود بيايد. تعميرات تخصصي اين محصولات را به مجموعه هاي معتبر واگذار كنيد. قطعا با توجه به قيمت بالاي اين محصولات بايد در هنگام خريد بسيار دقيق باشيد.

جمع بندي
در يك جمع بندي كلي مي توان بيان داشت كه استفاده از ليفتراك سنگين و فوق سنگين براي كار هاي خاصي بسيار كاربردي مي باشد. توجه داشته باشيد كه امروزه اين محصولات با فناوري هاي روز توليد شده و داراي سيستم هاي بسيار قوي مي باشند. مي توانيد با استفاده از اين فناوري ها راحتي بيشتري را در كار كردن مشاهده كنيد.


برچسب: ليفتراك، اجاره ليفتراك، فروش ليفتراك، ليفتراك هلي، ليفتراك لانكينگ، تعمير ليفتراك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۴:۵۵ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

چه زماني براي سرويس ليفتراك اقدام كنيم؟

زمان مناسب براي سرويس ليفتراك

مقدمه
در ميان وسايل و تجهيزات موجود در بازار براي جابجايي بار قطعا ليفتراك بهترين آن ها مي باشد. مي توان با استفاده از ليفتراك هاي مختلف انواع بار ها را جابجا كرد. تنوع بالا در ليفتراك ها باعث شده است تا ويژگي هاي زيادي را براي اين محصولات در نظر داشت. توجه داشته باشيد كه كيفيت موجود در اين محصولات به موارد و نكات زيادي وابسته مي باشد. سرويس ليفتراك را مي توان به عنوان يكي از مهم ترين نكات موجود در نگهداري از اين محصولات بيان كرد. توجه داشته باشيد كه سرويس اين محصولات شامل موارد و نكات زيادي مي باشد. براي اينكه عملكرد دستگاه شما به خوبي حفظ شود بايد از سرويس هاي دوره اي استفاده كنيد. بخوانيد: همه چيز درباره ليفتراك

در نظر داشته باشيد كه براي افزايش بهره وري دستگاه ها بايد آن ها را به صورت دوره اي تست كرده و چك هاي لازم را انجام دهيد. به صورت كلي اين وسايل و تجهيزات طول عمر بالايي را دارند اما به مرور زمان دچار خرابي هاي مختلف مي شوند. مي توان با استفاده از سرويس ليفتراك اين خرابي ها را به حداقل خود رساند. در اين سرويس هاي دوره اي قسمت هاي مختلف چك شده و در صورت مشاهده ضعف برخي از تعميرات و اقدامات را انجام مي دهند. ليفتراك ها را مي توان به عنوان مهم ترين ابزار موجود در زمينه حمل و نقل نيز در نظر داشت.

سرويس ليفتراك مزاياي زيادي را براي اين وسايل داشته و مي توان تاثير آن را به مرور زمان مشاهده كرد. قطعا با استفاده از سرويس ليفتراك مي توانيد از خرابي هاي ناگهاني نيز جلوگيري كنيد. قطعات ليفتراك ها در هنگام سرويس مورد بررسي قرار مي گيرند. در صورتي كه لوازم يدكي ليفتراك ها مورد نياز باشند بايد بهترين آن ها را انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه استفاده از سرويس هاي خوب و قوي باعث مي شود تا بتوان در زماني كم تعميرات مختلف را انجام داد.

بيشتر بدانيد: در تعمير ليفتراك به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

اهميت سرويس ليفتراك

براي انجام سرويس ليفتراك مي توان اهميت بالايي را بيان كرد. توجه داشته باشيد كه اين سرويس ها بايد به گونه اي انجام شوند كه تمامي بخش ها مورد تست قرار گيرند. از مهم ترين مزاياي استفاده از اين سرويس ها مي توان به موارد زير اشاره كرده و هريك را به صورت مختصر شرح داد.

بالا بردن عملكرد: يكي از مهم ترين دلايل استفاده از سرويس هاي دوره اي حفظ عملكرد مي باشد. توجه داشته باشيد كه به صورت دوره اي و منظم مي توان ليفتراك ها را سرويس كرده و بهترين عملكرد در هنگام باربري و جابجايي را مشاهده كرد. اين كار باعث مي شود تا خطرات مختلف در اين كار به حداقل خود برسد.
افزايش طول عمر: يكي ديگر از دلايل سرويس ليفتراك كه مي توان به آن اشاره كرد بالا بردن طول عمر دستگاه مي باشد. قطعا نگهداري خوب از ماشين آلات باعث مي شود تا بتوان عمر مفيد وسايل و تجهيزات به كار رفته را بالا برد. در نظر داشته باشيد كه براي تمامي قطعات به كار رفته در اين محصولات عمر مفيدي را در نظر مي گيرند.
بالا بردن ايمني: قطعا ايجاد ايمني در دستگاه باعث مي شود تا افراد با خيالي آسوده از آن ها استفاده كنند. چك كردن بخش هاي مختلف دستگاه باعث مي شود تا افراد در محيط كار ايمني بالايي را مشاهده كنند. قطعات به كار رفته در اين وسايل
بسيار دقيق و حساس مي باشند و قدرت بالايي را نيز دارند با استفاده از سرويس هاي دوره اي مي توانيد از حوادث مختلف جلوگيري كنيد.
كاهش هزينه: يكي از مزاياي استفاده از سرويس ليفتراك كه افراد از آن استفاده مي كنند كاهش هزينه هاي تعمير مي باشد. قطعا در صورتي كه قطعات و لوازم مصرفي را در زمان مناسب تعويض كنيد مي توانيد از تعميرات عمده جلوگيري كنيد. اين موارد باعث مي شوند تا در هزينه هاي مختلف به صورت گسترده اي صرفه جويي شود.
مطالب بيشتر: چه زماني بايد ليفتراك خود را تعويض كنيم؟

چه زماني براي سرويس ليفتراك اقدام كنيم؟
زمان سرويس ليفتراك

براي انجام سرويس ليفتراك بايد زمان مناسب را انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه اهميت زمان در تمامي حالت ها قابل بررسي مي باشد. هرچه با دقت بالاتري اين زمان را مشخص كنيد مي توانيد راحت تر و سريع تر انواع سرويس ها را انجام دهيد. توجه داشته باشيد كه سرويس ليفتراك با توجه به مدل ها و برند هاي موجود متفاوت مي باشد. مي توانيد با مشاوره هاي لازم و با توجه به مدل دستگاه هاي خود بهترين زمان را براي سرويس انتخاب كنيد. زمان سرويس را مي توان با استفاده از برخي علائم نيز به راحتي مشخص كرد. بهتر است كه در زمان تعويض روغن و يا چك كردن برخي از بخش ها سرويس ها را نيز انجام دهيد.

امروزه با استفاده وسايل و دستگاه هاي به روز نيز مي توان برخي از عيب يابي ها را انجام داد. در صورتي كه زمان سرويس ليفتراك رسيده باشد بايد به مراكز و مجموعه هاي معتبر مراجعه كنيد. برخي از سرويس ها را مي توان در محل و به راحتي انجام داد. در صورتي كه سرويس ها را به درستي انجام دهيد مي توانيد در كمترين زمان ممكن دوباره از اين وسايل استفاده كنيد. خريد بهترين ليفتراك جديد باعث مي شود تا شما بتوانيد به راحتي سرويس ها را با برنامه ريزي انجام دهيد.

زماني كه احساس كرديد در قسمت هاي مختلف ليفتراك ضعفي به وجود آمده است بهتر است كه به مجموعه هاي معتبر مراجعه كنيد. توجه داشته باشيد كه هزينه سرويس براي مدل هاي گوناگون يكسان نمي باشد. در مدل هاي با توان بالا قطعا هزينه ها بيشتر محاسبه مي شود. اين تعميرات براي مدل هاي برقي نيز انجام مي شود و مي توان با مشورت گرفتن از افراد متخصص به راحتي اين كار را انجام داد. در مجموعه هاي معتبر مي توانيد از تمامي مشكلات موجود اطلاع پيدا كنيد و به راحتي آن ها را رفع كنيد.

جمع بندي
در كلام آخر مي توان بيان داشت كه سرويس ليفتراك در زمان مناسب و با دقت بالايي بايد انجام شود. هرچه اين تعميرات به تعويق انداخته شوند مشكلات بيشتري براي وسايل شما به وجود خواهد آمد. با كمك گرفتن از مجموعه هاي معتبر مي توانيد در زماني كم بهترين كارايي را در اختيار داشته باشيد. خريد لوازم يدكي مورد نياز از شركت هاي معتبر مي توانيد بهترين بازدهي را براي شما به وجود بياورد.


برچسب: ليفتراك، اجاره ليفتراك، فروش ليفتراك، ليفتراك هلي، ليفتراك لانكينگ، تعمير ليفتراك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۶:۵۲ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

آموزش رانندگي با ليفتراك

آموزش رانندگي ليفتراك
آموزش رانندگي با ليفتراك بسيار مهم است و بايد توسط افرادي كه تجربه كافي و مهارت لازم در اين زمينه را دارند، ارائه شود. در زير به برخي از مواردي كه بايد در آموزش رانندگي با ليفتراك توجه كرد، اشاره مي ‌كنيم:

آشنايي با ليفتراك: شما بايد با بخش ‌هاي مختلف ليفتراك آشنا شويد، مانند موتور، سيستم هيدروليك، سيستم تعليق، فرمان، ترمز و غيره. همچنين بايد قوانين و مقررات ايمني مربوط به ليفتراك را بدانيد.
بررسي ليفتراك: قبل از استفاده از ليفتراك، بايد آن را بررسي كرده و اطمينان حاصل كنيد كه همه ي قطعات ‌آن سالم و درست كار مي‌ كنند.
تنظيم صندلي و فرمان: بايد صندلي و فرمان را در ارتفاع و فاصله ‌اي تنظيم كنيد كه براي شما راحت باشد و بهترين ديد را داشته باشيد.
آموزش استفاده از دستگاه: آموزش نحوه استفاده از دستگاه بسيار مهم است. بايد ياد بگيريد كه چگونه ليفتراك را حركت دهيد، چگونه سرعت را تنظيم كنيد، چگونه بار را بلند كنيد و بر روي پالت قرار دهيد و چگونه بار را حمل كنيد.
آموزش ديد و رانندگي در فضاي باز و بسته: افراد بايد آموزش لازم براي مهيا كردن ديد در فضاي باز و بسته و رانندگي در فضاي كوچك و بزرگ را ياد بگيرند.
آموزش رانندگي در شرايط مختلف: بايد آموزش رانندگي در شرايط مختلف مانند رانندگي در هنگام بارش باران، رانندگي در شرايط عدم نور كافي، رانندگي در شرايط آب و هوايي نامساعد و غيره را  ياد بگيريد.
آموزش ايمني و اجتناب از تصادفات: بايد به شيوه‌ هاي ايمني كار با ليفتراك و اجتناب از تصادفات توجه كنيد. به عنوان مثال، بايد بار را به صورت مناسب بر روي پالت قرار دهيد، دوربين ‌هاي عقب و جلو را بررسي كنيد و در صورت نياز از سيستم صوتي هشدار استفاده نماييد.

هنگام كار با ليفتراك بايد به چه نكاتي توجه كنيم؟

كار با ليفتراك نياز به رعايت موارد ايمني و دقت بالا دارد. در زير به برخي از نكاتي كه بايد هنگام كار با ليفتراك به آن ‌ها توجه كنيد، اشاره مي‌ كنيم:

ايمني شخصي: هنگام كار با ليفتراك بايد از تجهيزات ايمني شخصي مانند كلاه، عينك، دستكش، كفش ايمني و …  براي جلوگيري از بروز آسيب‌ هاي جسماني استفاده كنيد.
بررسي ليفتراك: قبل از شروع به كار با ليفتراك، بايد آن را بررسي كرده و اطمينان حاصل كنيد كه تمامي قطعات و تجهيزات آن سالم مي باشند.
بارگيري و تخليه بار: بايد بار را به صورت دقيق بر روي پالت قرار دهيد و از تعادل بار در حين حمل آن اطمينان حاصل كنيد. همچنين بايد به دقت بار را تخليه نماييد تا هيچ آسيبي به بار يا ليفتراك وارد نشود.
ديد در آينه: هنگام كار با ليفتراك بايد به ديد خود و ديد در آينه توجه نماييد. بايد از دوربين‌ هاي عقب و جلوي ليفتراك استفاده كرده و به دقت به دور خود نگاه كنيد.
رعايت قوانين و مقررات ايمني: بايد به قوانين و مقررات ايمني در كار با ليفتراك توجه كنيد. هم چنين بايد از فضاي كاري اطراف خود آگاه باشيد و به دور از خطرات فعاليت داشته باشيد.
آماده ‌باش براي بحران: بايد آمادگي لازم براي مواجه شدن با بحران‌ هايي مانند خرابي ليفتراك، بارگيري نامناسب و غيره را باشيد.
آموزش مرتب: براي كار با ليفتراك به علت تغييرات ممكن در محيط كار، نوع بار و وزن بار، آموزش ‌هاي دقيقي را دريافت كنيد.
بازرسي و نگهداري: بعد از اتمام كار با ليفتراك، بايد آن را به دقت بازرسي كرده و آن را در مكان مناسبي نگهداري كنيد.


اهميت رعايت نكات مهم در حين كار با liftruck

هنگام كار با انواع ليفتراك، بايد از ايمني خود و ديگران اطمينان حاصل كنيد.

ايمني و دقت در كار با ليفتراك بسيار مهم است و بايد از تجهيزات ايمني شخصي استفاده كرده و قوانين و مقررات ايمني را رعايت كرد.

همچنين بايد به دقت عملكرد صحيح ليفتراك را بررسي كرده و بار را به درستي بر روي پالت قرار دهيد.

همچنين در فضاي محدود و با موانع با دقت كار كنيد. در نهايت، بايد به ديد خود و ديد در آينه توجه كرده و بازرسي و نگهداري ليفتراك را به صورت منظم انجام دهيد.

اهميت آموزش رانندگي با ليفتراك براي كارفرمايان قابل تشخيص بوده و بايد توسط افراد مجرب و متخصص ارائه شود.

اين آموزش بايد به صورت عملي و تئوري ارائه شود تا رانندگان بتوانند نحوه كار با ليفتراك، به صورت ايمن و كارآمد را ياد بگيرند.

همچنين بايد در نظر داشت كه هر سازماني مي ‌تواند الزامات خاص خود را براي آموزش رانندگي با ليفتراك داشته باشد كه بايد به آن‌ ها پايبند بود.

بيشتر بدانيد: كاربرد ليفتراك

آموزش رانندگي با ليفتراك بايد توسط يك مربي مجرب و به صورت عملي انجام شود.

براي اين كار مي توانيد اقدام به اجاره ليفتراك نماييد.

تمرينات عملي در محيط كاري و با بار واقعي بسيار مفيد است. بهترين روش براي يادگيري رانندگي با ليفتراك، تركيبي از آموزش نظري و تمرينات عملي در محيط كاري است.

آيا براي آموزش كار با liftruck، دوره ‌هاي آموزشي خاصي وجود دارد؟

بله، براي آموزش رانندگي با ليفتراك، دوره‌ هاي آموزشي خاصي وجود دارد كه با استفاده از آن‌ها مي ‌توانيد مهارت‌ هاي لازم براي كار با ليفتراك را بدست آوريد.

اين دوره‌ هاي آموزشي معمولاً توسط مراكز آموزشي مختلف و شركت‌ هاي متخصص در زمينه كار با ليفتراك ارائه مي ‌شوند.

در اين دوره ‌هاي آموزشي، مباحثي از جمله ايمني شخصي، بررسي ليفتراك، بارگيري و تخليه بار، رانندگي ليفتراك، ديد خود و ديد در آينه، قوانين و مقررات ايمني، بازرسي و نگهداري ليفتراك به شرح زير آموزش داده مي ‌شوند:

آشنايي با ليفتراك و تجهيزات آن
ايمني كار با ليفتراك و تجهيزات ايمني شخصي
بارگيري و تخليه بار و نگهداري آن‌ ها
رانندگي ليفتراك و ايمني در فضاي محدود
ديد و ديد در آينه هنگام كار با ليفتراك
قوانين و مقررات ايمني و قانوني
بازرسي و نگهداري ليفتراك
بعضي از اين دوره‌ هاي آموزشي عملي هستند و شامل كار با ليفتراك در محيط‌ هايي هستند كه شبيه به محيط كاري واقعي مي باشند.

در اين دوره‌ ها، شركت ‌كنندگان با استفاده از ليفتراك ‌هاي واقعي، مهارت‌ هاي لازم براي كار با ليفتراك را بدست مي ‌آورند.

با شركت در اين دوره‌ هاي آموزشي، مهارت‌ هاي لازم براي كار با ليفتراك را به دست خواهيد آورد و از ايمني خود و ديگران اطمينان حاصل خواهيد كرد.

همراه ما باشيد با مقاله: قيمت ليفتراك
 

سارا نادري
طراح سايت، پشتيباني و سئو سايت | webservicebama.com


برچسب: ليفتراك، اجاره ليفتراك، فروش ليفتراك، ليفتراك هلي، ليفتراك لانكينگ، تعمير ليفتراك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۶:۳۸ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

شاخك ليفتراك چيست؟

شاخك ليفتراك

شاخك ليفتراك چيست؟ شاخك ليفتراك (Forklift Tine) قسمتي از دستگاه ليفتراك است كه براي بارگيري و تخليه بارها استفاده مي شود.

شاخك‌ ها در حالت معمول به صورت جفت، در هر طرف از جانب دستگاه براي برداشت و جابجايي بار در ارتفاع قرار ميگيرند و به دليل نوع خاص خود به عنوان ابزاري براي جابجايي بارهاي سنگين استفاده مي‌ شوند.

شاخك‌ ها معمولاً از فولاد ساخته شده ‌اند و به صورت مستقيم به ماشين Liftruck متصل هستند. شاخك ها در اندازه‌ ها و طول‌ هاي مختلفي عرضه مي شوند.

از انواع شاخك ها مي توان به شاخك‌ هاي صاف، شاخك‌ هاي كوتاه و شاخك‌ هاي منحني اشاره كرد. براي خريد شاخك ليفتراك Liftruck مي توانيد به صورت اينترنتي و آنلاين از مجموعه هلي ليفتر اك اقدام داشته باشيد.

انواع شاخك Liftruck

شاخك ليفتراك چيست؟ شاخك ليفتراك در مدل هاي مختلف وجود دارد؟ در زير تعدادي از انواع شاخك Liftruck را بررسي مي‌ كنيم:

1- شاخك‌ هاي صاف: اين نوع شاخك ليفتراك داراي طراحي صاف و بدون منحني است. به دليل اين كه شاخك‌ هاي صاف، قابليت جابجايي بار  با دقت بيشتري را دارند، معمولاً براي جابجايي بارهايي با اندازه و شكل منظم مورد استفاده قرار مي‌ گيرند.

2- شاخك‌ هاي منحني: اين نوع شاخك Liftruck داراي طراحي منحني بوده و براي جابجايي بارهايي با شكل ناهموار و غير منظم به كار مي‌ رود. شاخك‌ هاي منحني به دليل طراحي خاصي كه دارند، قابليت گرفتن بار با مركز جرم نامتوازن را دارند.

3- شاخك‌ هاي كوتاه: اين نوع شاخك ليفتراك داراي ارتفاع كمتري نسبت به شاخك‌ هاي ديگر بوده و براي برداشت و جابجايي بارهايي با ارتفاع كمتر به كار مي‌ رود.

4- شاخك‌ هاي تلسكوپي: اين نوع شاخك Liftruck داراي قابليت كشش و فشار بوده و مي ‌تواند به صورت تلسكوپي از طول كم به طول بلندتر تغيير شكل دهد. شاخك‌ هاي تلسكوپي براي جابجايي بارهاي با ارتفاع بلندتر به كار مي‌ روند.

همچنين شاخك‌ هاي ليفتراك با توجه به ظرفيت حمل بار در طول، عرض و ضخامت متفاوت در دسترس هستند. انتخاب بهترين نوع شاخك Liftruck به شرايط كاري و نيازهاي شما بستگي دارد.

مشخصات شاخك Liftruck

شاخك ليفتراك چيست؟ آيا مشخصات هر يك از شاخك ليفتراك ها متفاوت است؟

مشخصات شاخك ليفتراك با توجه به نوع دستگاه ليفتراك و نوع بارگيري كه قرار است با آن كار كند، متغير مي باشد.

اين مشخصات مي‌ تواند شامل ابعاد، طول، عرض، ضخامت و وزن شاخك‌ ها باشد. به طور كلي، شاخك‌ ها در اندازه‌ هاي مختلف و با ظرفيت‌ هاي متنوعي در دسترس هستند.

براي مثال، شاخك‌ هايي با ظرفيت حمل بار حدود يك تن تا چند تن نيز وجود دارند.

همچنين، برخي شاخك‌ ها قابل تنظيم هستند كه به كاربران اجازه مي‌ دهند تا اندازه شاخك‌ ها را براي بارهاي مختلف تنظيم كنند.

برخي شركت‌ هاي توليد كننده شاخك‌ ها، شاخك‌ هايي با پوشش‌ هاي مختلفي از جمله پوشش‌ هاي PVC و چدني نيز توليد مي‌ كنند كه در زمينه هاي خاص مورد استفاده قرار مي‌ گيرند.

بيشتر بدانيد: نكات مهم براي خريد ليفتراك

كاربرد شاخك ليفتراك

شاخك ليفتراك چيست؟ خريد شاخك ليفتراك چه كاربردي دارد؟ براي برداشت و جابجايي بارهاي سنگين در ارتفاع استفاده مي ‌شود.

اين شاخك‌ ها در انواع مختلفي از جمله شاخك‌ هاي صاف، شاخك‌ هاي منحني و شاخك‌ هاي كوتاه در دسترس هستند و مي‌ توانند با انواع مختلفي از بارها كار كنند.

از شاخك Liftruck در بسياري از محيط ‌هاي صنعتي و قرارگاه ‌هاي ساختماني استفاده مي‌ شود.

در برخي از اين محيط ‌ها، بارها به وسيله شاخك‌ هاي ليفتراك به ارتفاع بلندي برده مي‌شوند تا بتوانند به جايي انتقال داده شوند كه دسترسي به آنجا، راحت نمي باشد.

همچنين، شاخك ليفتراك در انبارها و ساير محيط ‌هايي كه نياز به جابجايي بارهاي سنگين با سرعت بالا را دارند، استفاده مي‌ شود.

به طور كلي، شاخك Liftruck يكي از اصلي‌ ترين ابزارهايي است كه در صنعت جابجايي بار در اولويت كاربران قرار مي گيرد.

بيشتر بدانيد: قيمت ليفتراك

روش هاي افزايش طول شاخك ليفتراك

افزايش طول شاخك ليفتراك به دو روش ممكن است:

۱- استفاده از شاخك‌ هاي بلندتر: يكي از روش‌ هاي ساده براي افزايش طول شاخك ليفتراك، استفاده از شاخك‌ هاي بلندتر است. شاخك ‌هاي بلندتر مي‌ توانند به ليفتراك نصب شوند و طول و ارتفاع بارگيري را افزايش دهند.

۲- استفاده از شاخك ‌هاي افزايشي: برخي از شركت‌ هاي توليد كننده شاخك‌ هاي Liftruck ، شاخك‌ هاي افزايشي را نيز توليد مي ‌كنند. اين شاخك‌ ها به صورت جداگانه به شاخك‌ هاي اصلي اضافه مي‌ شوند و باعث افزايش طول آن ‌ها مي‌ شوند. اين روش براي كاربراني كه براي كار با بارهاي مختلف به شاخك‌ هاي مختلف نياز دارند، مفيد است.

در هر صورت، قبل از استفاده از هر يك از روش‌ هاي فوق بايد مطمئن شويد كه ليفتراك شما قابليت پشتيباني از طول و وزن شاخك‌ هاي بلندتر يا افزايشي را دارد و اين كار باعث كاهش عمر مفيد دستگاه نمي شود. همچنين، قبل از هرگونه تغيير در Liftruck ، بهتر است با توليد كننده يا فروشنده دستگاه تماس بگيريد تا از مطابقت با استانداردهاي مربوطه مطمئن شويد.

چه زماني نبايد از شاخك Liftruck استفاده كرد؟
شاخك ليفتراك چيست؟ چه زماني از اين وسيله استفاده نمي شود؟

استفاده از شاخك ليفتراك در برخي موارد ممكن است منجر به خطرات جدي شود. به طور كلي، در شرايط زير نبايد از شاخك Liftruck استفاده كرد:

1- وقتي كه وزن بار از ظرفيت شاخك ليفتراك بيشتر است: در اين شرايط، شاخك ليفتراك ممكن است بشكند يا به طور كلي آسيب ببيند كه منجر به بروز تصادف و صدمات جدي در حين بارگيري و جابجايي بار مي شود.

2- وقتي كه بار به صورت نامتوازن بر روي شاخك قرار دارد: در اين شرايط، شاخك Liftruck ممكن است به طور نامتوازن بارگيري را انجام دهد. در اين راستا ممكن است بار  به صورت ناگهاني سقوط كند كه منجر به بروز خطرات جدي براي افرادي كه در اطراف محل بارگيري حضور دارند، مي‌ شود.

3- وقتي كه شاخك ليفتراك آسيب ديده است: شاخك ليفتراك بايد قبل از هر بار استفاده، بررسي و بازبيني شود تا از حداكثر كارايي و سلامتي آن اطمينان پيدا كنيد. در صورتي كه شاخك ليفتراك آسيب ديده است، نبايد از آن استفاده كرد و بايد به سرعت تعمير يا جايگزين شود. به طور كلي، براي كار با شاخك Liftruck بايد دقت كافي را به كار برده و هميشه از حداكثر ايمني و استانداردهاي مربوطه پيروي نماييد.

همراه ما باشيد با مقاله: ليفتراك لانكينگ Lonking
 

فاطمه قاسمي
طراح سايت، پشتيباني و سئو سايت | webservicebama.com


برچسب: شاخك ليفتراك، ليفتراك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۴:۲۱ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

دكل ليفتراك و انواع آن

دكل ليفتراك

دكل ليفتراك چيست؟

دكل ليفتراك liftruck ابزاري است كه براي جابجايي بار با استفاده از ليفتراك ‌ها استفاده مي ‌شود.

اين ابزار به صورت يكپارچه با  liftruck استفاده شده و به طور گسترده در صنايع مختلفي مانند صنايع ساختماني، لجستيك، حمل و نقل و غيره استفاده مي ‌شود.

در واقع، دكل liftruck يكي از ابزارهاي كليدي در حمل و نقل بارهاي سنگين و پرحجم است.

liftruck از ماشين آلات حمل كننده ي بار در انبار و ديگر صنايع مي باشد. دكل به قسمت جلوي انواع ليفتراك ها گفته مي شود كه به دستگاه قابليت بالا و پايين بردن بار را مي دهد.

دكل از اجزاي اصلي liftruck بوده و كاربرد بسيار مهم در عمليات اين دستگاه دارد.

از اجزاي دكل liftruck مي توان به ريل ها، كالسكه و پشتي حمل بار، غلتك هاي راهنماي دكل، بلبرينگ كالسكه، غلتك زنجيري و غلتك هاي رانش جانبي اشاره كرد.

انواع دكل ليفتراك

دكل ليفتراك، يك وسيله ي بسيار پركاربرد در صنعت  بوده كه براي جابجايي كالاها استفاده مي شود.

اين محصول معمولاً به صورت يك ستون بلند و نواري از فولاد يا آلومينيوم ساخته شده كه به وسيله آويز‌ها يا تسمه ‌هايي به liftruck متصل مي ‌شود.

اين ابزار به liftruck اجازه مي ‌دهد كه بار را بالا ببرد و در ارتفاع بالاتري قرار دهد. انواع دكل liftruck عبارتند از:

دكل فولادي: اين نوع دكل از مواد فولادي ساخته شده است و براي استفاده در شرايط سخت و دشوار مناسب است.
دكل آلومينيومي: اين دكل از آلياژ آلومينيوم ساخته شده است و براي استفاده در محيط ‌هاي خشك و خنك مناسب است.
دكل زاويه ‌اي: اين دكل به صورت زاويه ساخته شده است و به ليفتراك اجازه مي ‌دهد كه بار را به طور مستقيم بالا ببرد.
دكل تلسكوپي: اين دكل به صورت تلسكوپي ساخته شده است و اجازه تنظيم ارتفاع را به ليفتراك مي‌ دهد.
دكل برجسته: اين وسيله به صورت برجسته طراحي شده است و امكان جابجايي بار به ارتفاع بالاتر را به ليفتراك مي ‌دهد.
دكل دوبلكس: ساختار دكل ليفتراك دوبلكس شبيه به ساير انواع دكل liftruck بوده، با اين تفاوت كه با دو جعبه فلزي به همراه يك شاسي و يك موتور الكتريكي توليد شده است.
اين سيستم قابليت تنظيم ارتفاع و بالابري بار را براي liftruckافزايش مي‌ دهد و به طور گسترده در صنايعي مانند حمل و نقل، انبارداري، ساختماني و غيره استفاده مي ‌شود.
هر كدام از اين انواع دكل liftruck براي شرايط مختلف مناسب هستند و بر اساس نياز صنعتي از آن ‌ها استفاده مي ‌شود.


كاربرد دكل ليفتراك
اهميت استفاده از دكل liftruck

استفاده از دكل liftruck در صنايع مختلف ‌بسيار پركاربرد است زيرا به ليفتراك امكان مي‌دهد تا بار را به ارتفاع بالاتري برده و در مكان‌ هايي قرار دهد كه امكان دسترسي به صورت مستقيم به آن مكان ها وجود ندارد.

اين امر باعث مي ‌شود كه liftruck براي انجام كارها در فضاي محدود و در محيط ‌هايي كه ارتفاع سقف محدود است، بهترين عملكرد را ارائه دهد.

استفاده از دكل به ليفتراك اجازه مي ‌دهد تا بار را با سرعت و بهره‌ وري بيشتري جابجا كند و در نتيجه زمان لودينگ و آنلودينگ بار كاهش پيدا ‌كند.

همچنين، استفاده از دكل  liftruck باعث كاهش خطرات ناشي از جابجايي بار در ارتفاع بالا مي‌ شود و به liftruck كمك مي‌ كند تا با امنيت بيشتري بار را جابجا كند.

با توجه به اين كه ليفتراك‌ ها در صنايع مختلف مانند حمل و نقل، انبارداري، ساختماني و غيره  پركاربرد هستند، منجر به افزايش بهره ‌وري و كاهش خطرات ناشي از جابجايي بار در ارتفاع بالا مي شوند.

بيشتر بدانيد: آشنايي با اجزاي ليفتراك

كاربرد دكل ليفتراك

دكل ليفتراك براي حمل و جابجايي بارهاي سنگين و پرحجم در ارتفاع بالا استفاده مي‌شود. اين ابزار قابليت انتقال بار به مكان هاي مرتفع را به ليفتراك مي دهد.. برخي از كاربردهاي دكل liftruck عبارتند از:

بارگيري و تخليه كانتينرها: در صنعت حمل و نقل كانتينرها، دكل ليفتراك براي بارگيري و تخليه كانتينرها از بالاي تريلرها يا واگن ‌هاي ريلي استفاده مي‌شود.
جابجايي مواد سنگين: دكل ليفتراك براي جابجايي مواد سنگين مانند قطعات خودرو، ورق ‌هاي فلزي، ماشين آلات صنعتي و غيره استفاده مي ‌شود.
مونتاژ سازه‌ هاي بلند: در صنايع ساختماني، دكل ليفتراك براي مونتاژ و حمل سازه ‌هاي بلند مانند سقف، ديوارها و تيرها استفاده مي ‌شود.
حفاري و حفاظت از محيط زيست: در صنايع حفاري و حفاظت از محيط زيست، دكل liftruck براي نصب و حمل تجهيزات و دستگاه ‌هاي سنگين مانند چاه‌ هاي نفت و گاز، پاركينگ ‌هاي خورشيدي و غيره استفاده مي ‌شود.
خدمات شهري: در خدمات شهري، دكل liftruck براي جمع ‌آوري زباله، نصب تابلوهاي تبليغاتي و نصب دستگاه ‌هاي روشنايي استفاده مي‌ شود. در كل، دكل به ليفتراك امكان مي ‌دهد تا بار را به ارتفاع بالاتري برده و در مكان‌ هايي كه امكان دسترسي مستقيم به بار وجود ندارد، قرار دهد. به همين دليل در بسياري از صنايع مانند صنعت حمل و نقل، ساختماني، حفاري، خدمات شهري و غيره كاربرد فراوان دارد.


كاربرد دكل ليفتراك
چه نوع ليفتراك ‌هايي مي‌ توانند از دكل استفاده كنند؟

دكل liftruck براي استفاده در دستگاه ‌هايي طراحي شده است كه قابليت باربري و جابجايي بار در ارتفاع بالا تر را دارند.

بيشتر ليفتراك ‌هايي كه قابليت استفاده از دكل را دارند، داراي سيستم هيدروليكي براي جابجايي بار به سمت بالا و پايين  هستند. ليفتراك ‌هايي كه مي‌توانند از دكل استفاده كنند عبارتند از:

ليفتراك ‌هاي تلسكوپي: اين دستگاه داراي سيستم تلسكوپي بوده كه قابليت تنظيم ارتفاع را دارا مي باشد. اين liftruck معمولاً براي استفاده در محيط‌ هايي با فضاي محدود يا براي جابجايي بارهاي سنگين در ارتفاع بالا استفاده مي ‌شود.
ليفتراك ‌هاي بالابر: اين دستگاه‌ به صورت عمودي حركت كرده و به liftruck اجازه مي ‌دهد كه بار را به ارتفاع بالاتر برده و در مكان ‌هايي كه امكان دسترسي به بار به صورت مستقيم وجود ندارد، قرار دهد.
ليفتراك ‌هاي پالت: اين دستگاه براي جابجايي پالت ‌ها و بارهاي سنگيني كه بر روي پالت قرار گرفته ‌اند طراحي شده ‌اند. اين دستگاه معمولاً داراي سيستم هيدروليكي براي جابجايي بار است.
دستگاه‌ هايي كه از دكل liftruck مي ‌توانند استفاده كنند، بايد داراي سيستم هيدروليكي براي جابجايي بار به سمت بالا و پايين بوده، همچنين قابليت جابجايي بار در ارتفاع بالا را داشته باشند.
بخوانيد: انواع سوخت ليفتراك


برچسب: ليفتراك، اجاره ليفتراك، فروش ليفتراك، ليفتراك هلي، ليفتراك لانكينگ، تعمير ليفتراك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۴:۰۹ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)

خريد و فروش ليفتراك liftruck

خريد ليفتراك لانكينگ

خريد و فروش ليفتراك liftruck

براي خريد و فروش ليفتراك مي‌ توانيد به روش اينترنتي و آنلاين اقدام داشته باشيد. البته، بايد توجه داشت كه خريد اين دستگاه، مانند خريد هر وسيله‌ ي نقليه‌ ي ديگر، نياز به دريافت اطلاعات دقيق و كامل در مورد وضعيت فني و عملكرد آن مي باشد. براي خريد و فروش liftruck مي‌ توانيد از سايت‌ هايي كه به فروش و خريد انواع ليفتراك‌ هاي جديد و دست دوم مي‌ پردازند، اقدام كنيد.

براي فروش liftruck مي‌ توانيد از سايت‌ هاي فروش آنلاين، سايت‌ هايي كه به فروش ليفتراك‌ هاي دست دوم مي‌ پردازند، استفاده كنيد.

در هر صورت، براي خريد و فروش ليفتراك قبل از هرگونه تصميم‌ گيري، بايد به دقت اطلاعات مربوط به liftruck را بررسي كنيد.

بهتر است قبل از خريد liftruck از يك متخصص معتبر مشاوره دريافت كنيد. در اين راستا مي توانيد وضعيت فني و عملكرد آن را بررسي كرده و از خريد محصول نامرغوب جلوگيري كنيد.

مجموعه ما با فعاليت چندين ساله خود در زمينه خريد و فروش ليفتراك و انواع آن مي تواند بهترين گزينه انتخاب شما عزيزان باشد.

خريد انواع ليفتراك هلي

هلي (Heli) ليفتراك يكي از برندهاي معروف آسيايي در زمينه توليد ليفتراك‌ هاي صنعتي است.

اين شركت در زمينه توليد انواع ليفتراك‌ هاي الكتريكي، ديزلي، گازي و هيبريدي فعاليت مي‌ كند و محصولاتي با كيفيت بالا و قيمت مناسب ارائه مي‌ دهد.

براي خريد heli liftruck مي‌توانيد به سايت‌ هاي اينترنتي معتبري كه به فروش ليفتراك‌ هاي صنعتي مي‌ پردازند، مراجعه كنيد.

سايت هلي ليفتراك يكي از محبوب ترين مجموعه هاي فعال در اين حوزه بوده كه انواع ليفتراك هاي برند هلي را به فروش مي رساند.

مخاطبان مي توانند با توجه به نياز خود، مدل مناسب را انتخاب كنند. قبل از خريد heli liftruck، بايد به موارد زير توجه كنيد:

1- نياز خود را با دقت بررسي كرده، سپس مدل مناسب براي كسب و كارتان را انتخاب كنيد.

2- از قيمت و شرايط فروش فروشندگان مختلف آگاهي پيدا كرده و با توجه به بودجه‌ ي خود، فروشنده‌ اي را انتخاب كنيد كه قيمت مناسبي براي فروش محصولاتش مشخص كرده است.

3- بررسي كنيد كه ليفتراك هلي منتخب شما داراي گواهينامه‌ هاي معتبر از نظر ايمني و كيفيت باشد.

در صورت امكان، قبل از خريد، تست كاركرد و وضعيت فني liftruck را بررسي كنيد تا از كيفيت و عملكرد آن اطمينان حاصل نماييد. به طوركلي، خريد و فروش ليفتراك مي‌ تواند يك گزينه‌ ي مناسب براي كساني باشد كه به دنبال liftruck با كيفيت و قيمت مناسب هستند.


انواع ليفتراك هلي
اجاره ليفتراك هلي

اجاره ليفتراك هلي (Heli) يكي از راه‌ هاي مناسب براي استفاده موقت از يك liftruck با كيفيت و قيمت مناسب است.

اين شركت در زمينه توليد انواع ليفتراك‌ هاي صنعتي فعاليت مي‌ كند و محصولاتي با كيفيت بالا و قيمت مناسب ارائه مي‌ دهد.

اجاره ليفتراك liftruck هلي به شما امكان مي‌دهد تا براي يك مدت زماني محدود، از يك ليفتراك با كيفيت و عملكرد خوب استفاده كنيد.

براي اجاره ليفتراك هلي، مي‌ توانيد به شركت ‌هاي اجاره liftruck در منطقه خود مراجعه كنيد.

مجموعه هلي liftruck انواع مختلفي از ليفتراك‌ هاي هلي را براي اجاره ارائه مي‌ دهد و كارشناسان مجموعه به شما در انتخاب مدل مناسب براي نياز خود كمك مي كنند.

هزينه اجاره ليفتراك براي افرادي كه بودجه كافي براي خريد آن ندارند، بسيار مناسب و مقرون به صرفه مي باشد. هم چنين اجاره liftruck براي استفاده كوتاه مدت از آن، تصميم بسيار عاقلانه مي باشد.

نكات مهم در خريد liftruck هلي

خريد ليفتراك هلي (Heli) از مجموعه ما مي‌تواند يكي از گزينه‌ هاي مناسب براي كساني باشد كه به دنبال liftruck مرغوب و قيمت مناسب هستند، اما قبل از خريد بايد به موارد زير توجه كنيد: نكات مهم براي خريد ليفتراك

1- نياز خود را به دقت بررسي كنيد: براي خريد يك ليفتراك هلي، بايد نياز خود را به دقت بررسي كنيد و مدل مناسب براي كاربري خود را انتخاب كنيد. بايد به نكات مهمي مانند ظرفيت بارگيري، ارتفاع بالابري، نوع سوخت، راندمان سوخت، نوع پنوماتيك و ديگر مشخصات فني دقت كنيد.

2- شرايط خريد: بررسي كنيد كه شرايط خريد از قبيل قيمت، گارانتي، خدمات پس از فروش و شرايط پرداخت چگونه است. همچنين، بايد نرخ نگهداري و تعميرات  ليفتراك را بررسي كنيد.

3- گواهينامه ‌هاي ايمني و كيفيت: نحوه توليد و كيفيت ليفتراك هلي بسيار مهم است. بايد از گواهينامه‌ هاي ايمني و كيفيت آن مطمئن شويد.

4- تجربه و شهرت فروشنده: تجربه و شهرت فروشنده نيز بسيار مهم است. شركت هلي liftruckبا سابقه درخشان خود در اين زمينه، توانسته است رضايت مشتريان خود را به دست آورد.

5- تست كاركرد و وضعيت فني: قبل از خريد ليفتراك هلي، بايد تست كاركرد و وضعيت فني آن را بررسي كنيد تا از كيفيت و عملكرد آن اطمينان حاصل كنيد.

6- تحويل ليفتراك: براي تحويل ليفتراك هلي، بايد مطمئن شويد كه همه مستندات و گواهينامه‌ هاي لازم را دريافت كرده‌ايد و همچنين تحويل ليفتراك براي شما به صورت كامل و با تمامي لوازم جانبي صورت گرفته است. با رعايت اين نكات، مي‌ توانيد به راحتي يك heli liftruck با كيفيت و قيمت مناسب را خريداري كنيد.

انواع ليفتراك هلي
قيمت و خريد ليفتراك هلي


قيمت و خريد ليفتراك هلي (Heli) به عوامل مختلفي از جمله مدل، ظرفيت بارگيري، ارتفاع بالابري، نوع سوخت و راندمان سوخت بستگي دارد.

همچنين قيمت ليفتراك هلي ممكن است بسته به شرايط خريدار و فروشنده متفاوت باشد.

به طور كلي، قيمت  heli liftruck براي مدل‌ هاي مختلف در بازار، متغير مي باشد. براي مثال، قيمت ليفتراك هلي با ظرفيت بارگيري 3 تن و ارتفاع بالابري 5 متر در بازار بين 200 تا 250 ميليون تومان است.

البته هزينه اجاره ليفتراك هاي 3 تني بسيار ارزان و اقتصادي مي باشد. شما مي توانيد با مراجعه به سايت heli liftruck از كارشناسان ما اطلاعات كامل از قيمت روز انواع ليفتراك ها دريافت كنيد.

همكاران ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگويي به شما عزيزان هستند. هم چنين شما را در انتخاب دستگاه مرغوب ومقرون به صرفه راهنمايي مي كنند.

در هر صورت، براي خريد ليفتراك heli liftruck بايد به موارد ذكر شده توجه كرده و با دقت اقدام به خريد كنيد.

همچنين، مي‌ توانيد با مطالعه و مقايسه قيمت  ليفتراك و شرايط فروشندگان مختلف، بهترين گزينه را انتخاب نماييد.

سارا نادري
طراح سايت، پشتيباني و سئو سايت | webservicebama.com


برچسب: ليفتراك، اجاره ليفتراك، فروش ليفتراك، ليفتراك هلي، ليفتراك لانكينگ، تعمير ليفتراك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۵:۲۷ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)