هلی لیفتراک هلی لیفتراک .

هلی لیفتراک

مقایسه لیفتراک و ریچتراک چیست ؟


مقایسه لیفتراک و ریچتراک را باید به خوبی بدانید تا یکی از آنها را برای بلند کردن بارهای متنوع انتخاب نمایید. لیفتراک ها را در انواع برند ها و ظرفیت های گوناگون که مدل‌ های متفاوتی دارند تولید می کنند. در قسمت پشت لیفتراک ها وزنه های سنگین جهت حفظ تعادل قرار گرفته است. کاربرد لیفتراک ها در محیط های تجاری و صنعتی روز به روز افزایش پیدا می‌ کند. ریچتراک یکی از دستگاه های پر کاربرد در انواع انبارهای مواد غذایی شناخته می‌ شود. از ریچتراک در سردخانه ها و سالن های سرپوشیده استفاده می‌ کنند. بیشتر ریچتراک ها با شعاع و طول چرخش کمتر تولید می شوند. جابجایی کالاهای انبارها با استفاده از ریچتراک در کمترین بازه زمانی انجام می گردد.

تفاوت لیفتراک و ریچتراک و انواع ریچتراک

شما برای شناخت مقایسه لیفتراک و ریچتراک باید انواع آنها را به طور کامل بشناسید. جهت تولید ریچتراک از شاخه هایی که در مدل های قیچی طراحی می شوند، استفاده خواهند کرد. انعطاف پذیری بالای ریچتراک در عملیات های با حجم بالا یکی از مهم ‌ترین مزیت های آن به شمار می رود. ریچتراک نسبت به لیفتراک نیاز کمتری به نگهداری خواهد داشت. شما با استفاده از ریچتراک می توانید انواع پالت ها را جابجا کنید. سیستم هیدرولیکی خاصی را درون برخی از ریچتراک ها به کار می گیرند. برای تامین خواسته های شما در شرکت های گوناگون ریچتراک ها قابلیت مناسبی دارند. بالابر قدرتمند و خودکار روی ریچتراک نصب می شود. ریچتراک مانور بی نظیری را در راهروهای باریک از خود نشان می دهد.

مقایسه لیفتراک و ریچتراک از نظر کاربرد

شما باید برای خرید لیفتراک و ریچتراک، هر یک از کاربرد هایی که مربوط به این دو دستگاه می باشد را بشناسید. کاربردهایی که از ریچتراک دریافت می شود با لیفتراک فرق می‌ کند. شما با استفاده از ریچتراک می ‌توانید امکان جابجایی افقی دکل را فراهم نمایید. امکان بارگذاری تا ارتفاع ۱۲ متر در ریچتراک وجود دارد. ریچتراک برای سطوح صاف و درون کارگاه ها انتخاب مناسبی است. بیشتر ریچتراک ها مجهز به موتور برقی هستند و در برخی از مواقع موتور های گازی را روی آنها به کار می‌ گیرند. ریچتراک را برای راهروهای باریک مورد استفاده قرار خواهند داد. فروشندگانی که فروش لیفتراک و ریچتراک را برعهده دارند، کاربرد هر یک از آنها را برای شما توضیح می دهند.

مقایسه لیفتراک و ریچتراک و مزیت های آنها

شما برای خرید انواع لیفتراک و ریچتراک باید مزیت های آنها را بشناسید. امکان نشستن اپراتور در ریچتراک وجود دارد. ریچتراک مناسب جابجایی بار با وزن بسیار بالا است. ریچتراک، بالابری بار را تا حداکثر ۱۰ متر بالاتر انجام می دهد. شما از ریچتراک در راهروها می توانید استفاده کنید. قدرت مانور لیفتراک بسیار بالا است. انعطاف بالا و قدرت عملیات بی نظیری که از ریچتراک دریافت می گردد مهمترین مزیت آن به شمار می ‌رود. هزینه نگهداری از ریچتراک نسبت به لیفتراک کمتر است. امکان بالا و پایین بودن شاخه های ریچتراک به عنوان ویژگی این محصول شناخته می ‌شود.

تفاوت لیفتراک و ریچتراک و دلیل محبوبیت ریچتراک

اگر مایل هستید تفاوت لیفتراک و ریچتراک را بشناسید باید از جهات متفاوت این محصولات را بررسی کنید. ریچتراک یکی از ماشین های کاربردی به شمار می ‌رود که برای جابجایی اشیا در انبار استفاده خواهد شد. شما برای حرکت ماشین در راهروهای باریک از ریچتراک می توانید استفاده کنید. ریچتراک را برای حرکت در راهرو طراحی کرده ‌اند. هر یک از مدل های ریچتراک امکان دسترسی به عمق ۲ برابر را فراهم می‌ کنند. ریچتراک ها امکان دسترسی به ظرفیت بالابری را فراهم کرده ‌اند. ریچتراک قابلیت جابجایی روی سطوح را دارد. در انبارهای باری از ریچتراک استفاده خواهد شد. ریچتراک با بالا و پایین بردن هر یک از شاخه ها به جلو حرکت می کند. در راهرو هایی با عرض تقریبی ۲۴۰ سانتی متر ریچتراک  ها راه می روند.

بیشتر بدانید: نکات مهم برای خرید لیفتراک

مقایسه لیفتراک و ریچتراک
بررسی تفاوت لیفتراک و ریچتراک از جوانب متنوع

برخی از مهمترین مواردی که تفاوت لیفتراک و ریچتراک را نشان می ‌دهند عبارت هستند از :
تفاوت از نظر دید
یکی از مهمترین تفاوت های لیفتراک و ریچتراک، دید آنها می باشد. لیفتراک به دلیل طراحی رو به جلو که دارد دید جاده‌ ای بیشتری را فراهم می‌ کند. ریچتراک به پهلو طراحی می شود. بر همین اساس، به دلیل عدم وجود فضای کافی، جابجایی ریچتراک تا حدودی دشوار است. البته این مساله را می توانید از طریق دکل هایی که ارتقاء یافته اند بهبود ببخشید.

ظرفیت بار
ظرفیت بار یکی از مهمترین تفاوت های لیفتراک و ریچتراک است. در مقایسه ظرفیت بار، لیفتراک ها ۴ برابر بیشتر از ریچتراک ها می توانند بارهای سنگین را بلند کنند. لیفتراک ها برای بلند کردن بار های سنگین صنعتی گزینه مناسب تری هستند.

شعاع چرخش
شعاع چرخش به عنوان یکی دیگر از مواردی است که تفاوت لیفتراک و ریچتراک را تعیین می کند. ریچتراک ها ۳۵ درصد شعاع کمتری نسبت به انواع لیفتراک ها دارند. در واقع این مسئله به آنها کمک می ‌کند تا در مسیر ها و فضاهایی که تنگ تر هستند به درستی کار کنند.

رسیدن و فورک
رسیدن و فورک به عنوان یکی دیگر از تفاوت های لیفتراک و ریچتراک شناخته می‌ شود. شاخه های ریچتراک می توانند دو برابر لیفتراک های معمولی کار کنند. در مورد بهره وری انرژی باید بدانید که هر یک از مدل ها با استفاده از برق یا گازوئیل کار می کنند. این مسئله که کدام یک از آنها را انتخاب کنید به نوع صنعت تان بستگی دارد.

منبع ورودی
منابع برق به عنوان موارد دیگری هستند که تفاوت های لیفتراک و ریچتراک را تعیین خواهند کرد. بسیاری از مدل های ریچتراک، دستی هستند و با برق ۳۶ ولت فعالیت می کنند. لیفتراک ها می توانند از منابع انرژی متفاوت مانند باتری، بنزین یا دیزل راه اندازی شوند. بر همین اساس منابع برق هر یک از آنها با یکدیگر فرق می‌ کند.

 

مقایسه لیفتراک و ریچتراک از نظر قیمت

تفاوت لیفتراک و ریچتراک را باید از نظر قیمت به طور کامل بررسی کنید. قیمت لیفتراک نسبت به ریچتراک ها بیشتر است. البته فاکتورهای متفاوتی جهت بررسی قیمت هر یک از این دستگاه ها مورد ارزیابی قرار می گیرند. تولیدی و کارایی که از ریچتراک و لیفتراک دریافت می ‌شود قیمت خرید آنها را تعیین می کند. به طور کلی کاربرد لیفتراک نسبت به ریچتراک بیشتر است.

 

سارا نادری
طراح سایت، پشتیبانی و سئو سایت | webservicebama.com


برچسب: لیفتراک، اجاره لیفتراک، فروش لیفتراک، لیفتراک هلی، لیفتراک لانکینگ، تعمیر لیفتراک،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۰:۵۸ توسط:فاطمه قاسمی موضوع: نظرات (0)