هلي ليفتراك هلي ليفتراك .

هلي ليفتراك

قيمت ليفتراك


ليفتراك چيست؟

ليفتراك، فوركليفت (Forklift)يك نوع وسيله نقليه صنعتي است كه براي جابجايي بارها و بسته‌هاي سنگين در محيط‌هاي صنعتي و انبارها استفاده مي‌شود. اين وسيله معمولاً داراي چهار چرخ و يك يا دو زوج چرخ جلو است كه باعث مي‌شود بتواند به راحتي در مكان‌هاي تنگ و پراز سوپاپ‌ها حركت كند.

ويژگي اصلي ليفتراك، وجود يك قسمت به نام “پالت” يا “پايه” (Fork) است كه مي‌تواند به طور افقي حركت كرده و بار را بلند كند يا كاهش دهد. اين پايه معمولاً داراي دنده‌هاي هيدروليكي است كه كاربران اين وسيله را قادر مي‌سازد كه بارها را به ارتفاع مورد نظر بلند كنند يا پايين بياورند.

ليفتراك‌ها در محيط‌هاي صنعتي، انبارها، فروشگاه‌ها، و حتي در بارگيري و تخليه كشتي‌ها استفاده مي‌شوند. آن‌ها به عنوان ابزاري حياتي براي جابجايي و مديريت بار در محيط‌هاي صنعتي شناخته مي‌شوند و در كاهش زمان و هزينه‌هاي حمل و نقل نيز نقش مهمي دارند.

انواع ليفتراك
ليفتراك‌ها در انواع مختلف و با اندازه‌ها و قابليت‌هاي متفاوت توليد مي‌شوند، هركدام براي نيازهاي خاصي طراحي شده‌اند. در زير، برخي از انواع رايج ليفتراك‌ها ذكر شده‌اند:

ليفتراك پالتي (Pallet Jack):يكي از ساده‌ترين انواع ليفتراك‌ ها است.
براي جابجايي پالت‌ها و بارهاي سبك به كار مي‌رود.
داراي پايه‌هاي چند حالته براي ورود به زير پالت‌ها مي‌باشد.
ليفتراك الكتريكي (Electric Forklift):از نظر محيطي كم‌صدا و بدون انتشار گازهاي آلاينده است.
با باتري الكتريكي كار مي‌كند.
معمولاً براي بارهاي سبك تا متوسط و در محيط‌هاي داخلي استفاده مي‌شود.
ليفتراك پنوماتيك (Pneumatic Forklift):داراي لاستيك‌هاي پنوماتيك است كه مناسب براي استفاده در سطوح نرم و نيمه نرم مي‌باشد.
مناسب براي استفاده در محيط‌هاي بيروني و داخلي با سطوح ناهموار.
ليفتراك ديزلي (Diesel Forklift):براي بارهاي سنگين و كاربردهاي صنعتي سخت تر مناسب است.
با استفاده از سوخت ديزل يا گازولين عمل مي‌كند.
قابليت كاركرد در محيط‌هاي خارج از ساختمان و در شرايط سخت محيطي را دارد.
ليفتراك زنجيري (Rough Terrain Forklift):براي كار در محيط‌هاي خارج از ساختمان و سطوح ناهموار مناسب است.
داراي چرخ‌هاي بزرگ و طراحي مقاوم براي مقابله با زمين‌هاي دشوار است.
ليفتراك تلسكوپيك (Telescopic Handler):براي بلند كردن و جا به جا كردن بارها به ارتفاعات بالا استفاده مي‌شود.
داراي بازوي قابل تنظيم است كه اجازه مي‌دهد تا به ارتفاعات بالاتر دسترسي داشته باشد.
هر نوع ليفتراك بر اساس نوع كاربري و شرايط محيطي متناسب با نيازهاي خاص طراحي شده است.

قيمت ليفتراك برقي
قيمت ليفتراك‌ برقي مي‌تواند بسيار متغير باشد و به عوامل مختلفي متكي باشد. برخي از عواملي كه ممكن است بر تعيين قيمت ليفتراك‌ هاي برقي تأثير بگذارند عبارتند از:

ظرفيت بارگيري (Load Capacity): ليفتراك‌ها با ظرفيت بارگيري مختلف موجود هستند، از ليفتراك‌هاي سبك تا سنگين. ظرفيت بارگيري بيشتر معمولاً هزينه بيشتري را نياز دارد.
ارتفاع ايجاد (Lift Height): ارتفاعي كه ليفتراك مي‌تواند بار را بلند كند نيز تأثيرگذار است. ليفتراك‌هاي با امكان ايجاد به ارتفاعات بالاتر معمولاً گران‌تر هستند.
نوع ليفتراك: ليفتراك‌هاي برقي مختلف با ويژگي‌ها و كاربردهاي متفاوت در بازار موجود هستند. به عنوان مثال، ليفتراك‌هاي برقي پيشرفته‌تر ممكن است هزينه بيشتري داشته باشند.
نام تجاري و توليدكننده: شركت‌هاي مختلف ليفتراك توليد مي‌كنند و قيمت‌ها ممكن است بسته به نام تجاري و كيفيت ساخت متفاوت باشد.
ويژگي‌هاي فني و هيدروليكي: ويژگي‌هاي مانند نوع باتري، سيستم هيدروليكي، پنوماتيك، و ساير امكانات فني نيز ممكن است تأثيرگذار باشند.
بازار محلي: شرايط بازار و تقاضا در منطقه ممكن است تأثيرگذار باشد. در برخي مناطق، قيمت‌ها ممكن است متفاوت باشد.
به عنوان يك تخمين خيلي خوشحالانه، قيمت ليفتراك‌هاي برقي معمولاً از ۱۰,۰۰۰ دلار به بالا آغاز مي‌شود، اما براي ليفتراك‌هاي سنگين و با امكانات ويژه ممكن است به صورت چشمگيري بيشتر باشد. براي دقت بيشتر در مورد قيمت‌ها و خريد ليفتراك، توصيه مي‌شود با توليدكنندگان و تامين‌كنندگان محلي تماس بگيريد.


قيمت ليفتراك ديزلي
قيمت ليفتراك‌هاي ديزلي نيز مانند ليفتراك‌هاي برقي متغير و به عوامل مختلفي بستگي دارد. برخي از عواملي كه ممكن است بر تعيين قيمت ليفتراك‌هاي ديزلي تأثير بگذارند عبارتند از:

ظرفيت بارگيري (Load Capacity): ليفتراك‌هاي ديزلي با ظرفيت بارگيري مختلف در بازار موجود هستند. ظرفيت بارگيري بيشتر معمولاً به قيمت بيشتري منجر مي‌شود.
ارتفاع ايجاد (Lift Height): ارتفاعي كه ليفتراك مي‌تواند بار را بلند كند نيز تأثيرگذار است. ليفتراك‌هاي با امكان ايجاد به ارتفاعات بالاتر ممكن است هزينه بيشتري داشته باشند.
نوع ليفتراك: ليفتراك‌هاي ديزلي مختلف با ويژگي‌ها و كاربردهاي متفاوت در بازار موجود هستند. ويژگي‌هاي مختلف ممكن است تأثيرگذار باشند.
نام تجاري و توليدكننده: شركت‌هاي مختلف ليفتراك توليد مي‌كنند و قيمت‌ها ممكن است بسته به نام تجاري و كيفيت ساخت متفاوت باشد.
ويژگي‌هاي فني و هيدروليكي: ويژگي‌هايي مانند نوع موتور ديزل، سيستم هيدروليكي، پنوماتيك و ساير امكانات فني نيز تأثيرگذار مي‌باشند.
بازار محلي: شرايط بازار و تقاضا در منطقه ممكن است تأثيرگذار باشد.
به طور كلي، ليفتراك‌هاي ديزلي به دليل قدرت بيشتر در كاربردهاي سنگين مورد استفاده قرار مي‌گيرند و قيمت آن‌ها معمولاً از ۲۰,۰۰۰ دلار به بالا آغاز مي‌شود. همانند ليفتراك‌هاي برقي، براي اطلاعات دقيقتر و خريد، توصيه مي‌شود با توليدكنندگان و تامين‌كنندگان محلي تماس بگيريد. بيشتر بدانيد: تعمير ليفتراك

ليفتراك لانكينگ (شهباز)
ليفتراك‌هاي لانگ‌كينگ (Lonking) يكي از برندهاي توليدكننده ليفتراك‌ها مي‌باشد. اين شركت يك توليدكننده معتبر از چين است كه در زمينه توليد و عرضه ليفتراك‌ها و تجهيزات مرتبط صنعتي فعاليت دارد. محصولات لانگ‌كينگ شامل ليفتراك‌هاي الكتريكي، ليفتراك‌هاي ديزلي، ليفتراك‌هاي پنوماتيك و تجهيزات جانبي مرتبط مي‌شود.

ويژگي‌هاي مختلف، ظرفيت بارگيري، ارتفاع ايجاد و ساير مشخصات فني ليفتراك‌هاي لانگ‌كينگ مي‌تواند بستگي به نوع و مدل محصولات مختلف داشته باشد. اين شركت ممكن است محصولاتي براي مصارف صنعتي، انبارداري، بارگيري و تخليه كشتي‌ها و كاربردهاي ديگر ارائه دهد.

براي اطلاعات دقيقتر درباره مدل‌ها، ويژگي‌ها و قيمت‌هاي ليفتراك‌هاي لانگ‌كينگ، توصيه مي‌شود با نمايندگان فروش محلي يا وب‌سايت رسمي شركت تماس بگيريد.

قيمت ليفتراك لانكينگ (شهباز)
قيمت ليفتراك لانكينگ (شهباز) بسته به مدل، ويژگي‌ها، و كاربردي كه دارند متغير باشد.
بنابراين، براي اطلاعات دقيقتر و دريافت قيمت به‌روز، توصيه مي‌شود كه با نمايندگان محلي يا وب‌سايت heliliftruck تماس حاصل فرماييد.

خريد ليفتراك لانكينگ (شهباز) از هلي ليفتراك
خريد ليفتراك يك فرآيند مهم است كه نيازمند بررسي دقيق نيازها و انتخاب مدل مناسب براي كاربرد خاص شما مي‌باشد. در زير چند مرحله براي كمك به شما در فرآيند خريد ليفتراك لانكينگ (شهباز) آورده شده است: جهت تخليه بار تريلي با ليفتراك با هلي ليفتراك در ارتباط باشيد.

تعيين نيازها:مشخص كنيد كه ليفتراك براي چه منظوري استفاده خواهد شد؟ (مثلاً بارگيري، تخليه، انبارداري)
نياز به ليفتراك الكتريكي يا ديزلي داريد؟
چه مقدار ظرفيت بارگيري لازم داريد؟
تحقيق و مقايسه:محصولات مختلف را مقايسه كرده و اطلاعات فني و ويژگي‌ها را بررسي كنيد.
بازخوردها و نظرات مشتريان در مورد محصولات و تجربيات خود را بررسي كنيد.
انتخاب مدل:با توجه به نيازهاي شما، يك مدل خاص را انتخاب كنيد.
مطمئن شويد كه ليفتراك انتخابي قابليت انجام كارهاي مورد نظر شما را دارا مي‌باشد.
بررسي قيمت:قيمت‌ها را از نمايندگان مختلف يا توليدكنندگان مقايسه كنيد.
توجه داشته باشيد كه هزينه‌هاي اضافي مانند خدمات پس از فروش و قطعات يدكي نيز در اين محاسبات در نظر گرفته شوند.
تماس با نماينده يا تامين‌كننده:با نماينده‌هاي محلي يا تامين‌كنندگان مستقيم تماس بگيريد.
سوالات فني خود را مطرح كرده و اطلاعات بيشتري درباره محصولات و خدمات آن‌ها دريافت كنيد.
برگزاري آزمايش و تست:اگر امكان دارد، ليفتراك را آزمايش كنيد و از عملكرد آن اطمينان حاصل كنيد.
توافق نامه و شرايط قرارداد را با دقت مطالعه كرده و اطمينان حاصل كنيد كه همه جزئيات مورد نظر شما در آن درج شده‌اند.
ارائه مستندات و گارانتي:مستندات فني و گارانتي محصول را به دقت مطالعه كرده و نگهداري مداوم و سرويس‌هاي پس از فروش را بررسي كنيد.
با رعايت اين مراحل و انجام تحقيقات دقيق، مي‌توانيد ليفتراك مناسبي براي نيازهاي كسب و كار خود انتخاب كنيد.

منبع: قيمت ليفتراك از كالا نيوز


برچسب: ليفتراك، فروش ليفتراك، اجاره ليفتراك، خريد ليفتراك، انواع ليفتراك، ليفتراك تويوتا، ليفتراك كوماتسو، ليفتراك هلي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۲۹:۴۷ توسط:فاطمه قاسمي موضوع: نظرات (0)