هلی لیفتراک هلی لیفتراک .

هلی لیفتراک

انواع سوخت لیفتراک

سوخت لیفتراک

انواع سوخت لیفتراک را باید به خوبی بشناسید تا یکی از بهترین مدل های لیفتراک را بخرید. برای خرید لیفتراک هر یک از لیفتراک هایی که با سوخت های گوناگون راه اندازی می شوند را باید بررسی کنید. امروزه مدل های زیادی از انواع لیفتراک را در بازار مشاهده می کنید. فروشندگانی که فروش لیفتراک را بر عهده دارند کاربرد لیفتراک و نوع سوخت لیفتراک را برای شما توضیح می دهند.

بر همین اساس با آگاهی کافی می توانید بهترین لیفتراک را برای صنعت مورد نظر خریداری کنید. لیفتراک ها را به عنوان ماشین هایی می شناسند که به دلیل پایین و بالا بردن وسیله های سنگین، محبوبیت زیادی دارند. ماشین های مورد نظر قدرت جابجایی کالاها را آسان ‌تر می‌ کنند.

بیشتر بدانید: نکات مهم برای خرید لیفتراک

نوع سوخت لیفتراک ها

انواع سوخت لیفتراک را باید بر اساس نوع لیفتراک که می خواهید بخرید، بررسی نمایید و هزینه سوخت لیفتراک را هم ارزیابی نمایید. اگر به دنبال انتخاب بهترین مدل لیفتراک بر اساس سوخت هستید باید فاکتور های گوناگون و شرایط محیطی را به خوبی در نظر بگیرید. بر همین اساس می توانید با انواع لیفتراک ها طبق سوختی که دارند آشنا شوید. به طور کلی لیفتراک ها با توجه به نوع سوختی که دارند به چند دسته مهم تقسیم بندی می شوند.

انواع سوخت لیفتراک و بررسی لیفتراک دیزلی

انواع لیفتراک های سنگین دیزلی را در حجم بالا تولید می کنند. لیفتراک دیزلی به عنوان یکی از مهم ‌ترین لیفتراک های باربری شناخته می‌ شود. در بین انواع لیفتراک طبق سوخت، این لیفتراک قدرت بیشتری دارد. شما تنها با یک لیتر بنزین می توانید قدرت و انرژی زیادی از این لیفتراک دریافت کنید.

ظرفیت و تناژ انواع لیفتراک های دیزلی زیاد است. از لیفتراک های دیزلی برای جابجا کردن وسیله ها و بارهای سنگین بهره برداری می کنند. لیفتراک های دیزلی با توجه به قدرتی که دارند در محیط های بدون سقف گزینه مناسب می باشند.

از آنجایی که لیفتراک های دیزلی به دلیل نوع سوخت شان، آلودگی بیشتری دارند نمی توانید آنها را در محیط ‌های سربسته استفاده کنید. با توجه به اینکه انواع لیفتراک های دیزلی تنها در محیط باز استفاده می‌ شوند حساسیت آنها در برابر آب و گرد و خاک بیشتر است.

البته فیلتر های موجود در این لیفتراک ها از آسیب های سوخت رسانی جلوگیری خواهند کرد. همیشه باک لیفتراک را پر نگه دارید تا استفاده بهینه از لیفتراک داشته باشید. غیرقابل اشتعال بودن لیفتراک های دیزلی مهمترین ویژگی آنها به شمار می ‌رود. شما از این دستگاه در محیط هایی که امکان نشت گاز دارند می توانید استفاده کنید. قیمت لیفتراک دیزلی از مدل های برقی کمتر است و نسبت به مدل های دوگانه سوز بیشتر می باشد.

لیفتراک های برقی و سوخت آنها

در بررسی انواع سوخت لیفتراک باید مدل های برقی را به طور کامل بشناسید. لیفتراک های برقی به عنوان بهترین لیفتراک هایی شناخته می‌ شوند که ظرفیت‌ های آنها متفاوت است. ظرفیت برقی هر یک از این لیفتراک ها بین 800 الی 3500 کیلوگرم می باشد.

زمان خرید لیفتراک برقی باید بدانید که آنها آلاینده تولید نمی کنند و به همین دلیل آنها را حامی محیط زیست می دانند. عملکرد این نمونه لیفتراک ها بی صدا است و با توجه به وزن کم نسبت به دیگر به لیفتراک ها، ابعاد کوچکتری دارند. لیفتراک های برقی روان تر حرکت می کنند و کارکرد آنها بسیار ساده است.

لیفتراک های برقی تنها با استفاده از پدال ترمز و گاز کار می کنند. دنده در این لیفتراک وجود ندارد. هزینه نگهداری دستگاه های برقی بسیار مقرون به صرفه می باشد. قیمت لیفتراک های برقی مناسب و به صرفه است، سرویس این لیفتراک هم آسان می باشد. شما تنها به سرویس باتری، گریس کاری و همچنین هیدرولیک لیفتراک ها نیاز خواهید داشت.

استفاده از لیفتراک های برقی برای مکان هایی که شیب دار هستند گزینه مناسبی نمی باشد. تنها در محیط های هموار بهتر است که از این لیفتراک ها استفاده کنید. از این دستگاه در نواحی شرجی نباید استفاده کنید، چرا که به قطعات دستگاه آسیب جدی وارد خواهد شد.

انواع سوخت لیفتراک
انواع سوخت لیفتراک و لیفتراک های گازی


برای بررسی انواع سوخت لیفتراک باید لیفتراک های گازی را به خوبی بشناسید. لیفتراک های گازی دارای مدارهای لوله کشی خاصی هستند. این نمونه ماشین ها بر اساس نوع کپسول مصرفی که دارند در هر ۲۵۰ ساعت به سرویس ‌دهی نیاز خواهند داشت. احتیاط زمان استفاده از این لیفتراک بسیار مهم است.

شما باید این لیفتراک ها را هر روز بررسی کنید و از عدم نشت گاز آنها مطمئن شوید. کپسول های گاز فابریک برای لیفتراک های گازی باید مورد استفاده قرار بگیرند. کپسول های فابریک این لیفتراک، گالوانیزه هستند و ضد زنگ می باشند. استفاده از کپسول های غیر فابریک امکان دارد به سیستم دستگاه آسیب جدی وارد کند.

لیفتراک های بنزینی

لیفتراک بنزینی به عنوان یکی دیگر از انواع لیفتراک های باربری شناخته می‌ شود. تولید لیفتراک بنزینی نسبت به لیفتراک هایی که دوگانه هستند کمتر می باشد. قدرت و کاربرد لیفتراک های بنزینی بسیار بالا است. توان لیفتراک های بنزینی بی نظیر می باشد.

بین انواع سوخت لیفتراک می توانید این لیفتراک را با قیمتی به صرفه بخرید. قیمت لیفتراک بنزینی بر اساس برند و ظرفیت آن تعیین می شود. تعویض فیلتر بنزین آن می تواند کمک کند تا سیستم سوخت دستگاه بهینه ترین حالت ممکن را داشته باشد.

انواع سوخت لیفتراک و بررسی لیفتراک های دوگانه

زمان بررسی انواع سوخت لیفتراک باید لیفتراک های دوگانه سوز را به خوبی بشناسید. در بین انواع لیفتراک هایی که طبق سوخت دسته‌ بندی می‌ شوند لیفتراک های دوگانه سوز عملکرد ویژه‌ ای دارند. برای افزایش طول عمر هر یک از لیفتراک های دوگانه سوز باید زمان روشن کردن آنها، لیفتراک را روی حالت بنزین بگذارید.

یکی از مهمترین ویژگی ‌های لیفتراک های دوگانه سوز این است که، سوخت رسانی مناسبی دارند. در صورت خراب شدن هر یک از سیستم ها می توانید از سیستم دیگر استفاده نمایید. این دستگاه نسبت به نوع دیزلی صدای کمتری تولید می کند. آلاینده این دستگاه نسبت به مدل های دیزلی کمتر است. توان هر یک از لیفتراک های دوگانه سوز بین ۲ الی ۵ تن می باشد. بر اساس نوع صنعت خود می ‌توانید یکی از بهترین مدل های لیفتراک دوگانه سوز را بخرید.


برچسب: لیفتراک، اجاره لیفتراک، فروش لیفتراک، لیفتراک هلی، لیفتراک لانکینگ، تعمیر لیفتراک،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۴:۱۸ توسط:فاطمه قاسمی موضوع: نظرات (0)